II. Svjetski kongres sportskog turizma održat će se 26. i 27. travnja te u njegovu radu sudjelovati više od 300 sudionika iz područja turizma i sporta.
U podizanje kvalitete postojećih objekata i razvoj novih sadržaja Turisthotel iz Zadra investirat će u slijedećih pet godina više od 100 milijuna eura.
Turistička kompanija Uniline nagradit će sve zaposlenike novčanim nagradama koje će kao dodatak mjesečnim primanjima za listopad i studeni isplatiti u iznosu od 1.000 ili 1.400 kuna.
Novčane nagrade u iznosu od 1.400 kuna dobit će radnici s nižim i prosječnim primanjima , dok će zaposlenici viših razreda biti nagrađeni s 1.000 kuna, priopćeno je iz ove kompanije.
Zaposlenike Unilinea očekuje i dodjela jubilarnih nagrada za 10, 15, 20 i 25 godina rada u kompaniji. Riječ je o prigodnim poklonima u vrijednosti od 1.500 do 3.000 kn, kojim se nagrađuju djelatnici koji su ostvarili jubilarni staž u kompaniji. Kako zbog pandemije u protekle dvije godine nisu održavana tradicionalna okupljanja na kojima se uručuju jubilarne nagrade na ovogodišnjoj proslavi jubilarni staž obilježit će čak 29 radnika Unilinea. Radnicima će se također isplatiti i božićnice u iznosu od 1.500 kuna te dar za dijete do 15 godina starosti u iznosu od 600 kuna.
„Iako je iza nas vrlo teško razdoblje koje je obilježila pandemija, a ove godine inflacija, vjerujemo u pozitivna kretanja i optimistično gledamo u budućnost. Znamo da su najvažniji kotačić te budućnosti upravo naši radnici koji vrijedno rade i postižu iznimne rezultate. Na kraju godine im želimo ovom gestom reći hvala i vjerujemo da ćemo i dalje zajedno uspješno prebroditi sve izazove.“, istaknuo je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea.
Ulazak Hrvatske u šengenski prostor dodatno će olakšati dolazak i ojačati interes za Hrvatskom u članicama EU-a te utjecati i na potražnju iz trećih zemalja.
U proteklih 30 godina rada i djelovanja Hrvatska turistička zajednica bila je jedan od temeljnih stupova razvoja modernog hrvatskog turizma.
S ciljem promocije Hrvatske kao kvalitetne destinacije za putovanja u posezoni Hrvatska turistička zajednica pokrenula je dvije nove kampanje koje će se provoditi na najvažnijijim emitivnim tržištima do konca prosinca.