Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Posjeti me: Kampanja za domaće tržište

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je drugi val uspješne i za domaće tržište kreirane kampanje „Posjeti me“, koja u prvi plan stavlja lokalna iskustva, autentične doživljaje i ponudu hrvatskih destinacija.

Glavni cilj kampanje je potaknuti domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje. Kampanja će biti aktivna do kraja listopada, a u promotivnim materijalima ovog puta uključeni su Korčula, zaleđe Zadra, Podravina i Lika.

„Domaći su turisti tijekom prvih osam mjeseci ove godine dali snažan doprinos u ostvarenju pozitivnih turističkih rezultata Hrvatske. Naime, s domaćeg smo tržišta u navedenom razdoblju ostvarili 2,4 milijuna dolazaka i 11,2 milijuna noćenja, što u odnosu na lani predstavlja rast od 8 posto u dolascima i 3 posto u noćenjima. Ovo je povijesni rezultat koji potvrđuje potencijale našeg tržišta, a putem ove kampanje domaćim turistima želimo dodatno približiti kvalitetne i atraktivne lokacije koje se ističu po zanimljivoj i autohtonoj turističkoj ponudi, koja do posebnog izražaja dolazi u razdobljima pred i posezone“, prokomentirao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, posebno istaknuvši kako su u fokusu kampanje i destinacije s kontinenta, odnosno iz unutrašnjosti naše zemlje.

Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se na online i offline kanalima komunikacije, a navedeno uključuje native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube itd.

Prvi val kampanje, kojim su bile obuhvaćene destinacije Dugi otok, Šibenik, Slavonija, Gorski kotar, Zagorje i Međimurje, ostvario je odlične promotivne rezultate i simpatije među domaćim ljubiteljima putovanja, koji će i ovom prilikom biti upoznati s posebnostima odabranih destinacija, njihovom tradicijom i svakodnevnim životom. Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj je već objavljen prvi video o Korčuli.

Turistički promet: Nastavak rasta u noćenjima

U prvih osam mjeseci u Hrvatskoj je registrirano 17,2 milijuna dolazaka i 89,8 milijuna noćenja, što je dva posto više u dolascima i 0,5 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani.

Statistika: Četiri posto više noćenja u šest mjeseci


U prvih šest mjeseci ove godine u Hrvatskoj je ostvareno 7,5 milijuna dolazaka i 29,3 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 4 posto u dolascima i noćenjima.

Turizam nove generacije: Mladi u kampingu vide svoju budućnost

U organizaciji Kamping udruženja Hrvatske (KUH), uz potporu Ministarstva turizma i sporta i tijekom 2024./2025. godine nastavljen je uspješan projekt „Razvoj karijere u kampingu“, čiji je cilj promocija zapošljavanja mladih u kamping industriji.

HGK: Premium smještajna ponuda lani uprihodila 1,4 milijarde eura

Prema istraživanju koje je za platformu Stories Hrvatske gospodarske komore provela tvrtka 505 savjetovanje procijenjeni prihod od premium smještajne ponude, koja uključuje hotele, kampove, vile i marine u 2024. godini iznosio je 1,4 milijarde eura.

Jet2.com i Jet2holidays: Novi letovi iz Velike Britanije za Pulu

Početak svibnja obilježio je inauguracijski let Jet2.com i Jet2holidays na novoj relaciji Manchester-Pula, na kojoj će se letovi odvijati dva puta tjedno sve do sredine listopada.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image