Održivost i edukacija u turizmu glavne su teme 25. Kongresa hotelijera powered by Istratech koji će i ove godine okupiti profesionalce iz hotelske industrije, a povodom održavanja jubilarnog kongresa UPUHH najavljuje pokretanje natječaja za prestižnu nagradu “Najboljeg direktora hotela u Hrvatskoj.
Kongres će se održat 28. i 29. studenoga u zagrebačkom hotelu Hilton Garden Inn. Uz vodeće domaće stručnjake koji će sudjelovati u panel raspravama i prenijeti iskustva hotelskih kompanija kao što su Maistra, Falkensteiner Hotels & Resorts, Aminess, Valamar Riviera, Le Meridian, Marriot i Hilton Hotels Zagreb u radu ovogodišnjeg kongresa sudjelovat će Alexandros Vasilikos, predsjednik HOTREC-a (Europskog udruženja hotela, restorana, barova i kafića) te vlasnik i izvršni direktor AIROTEL Grupe iz Grčke, koji će održati predavanje o održivosti i digitalizaciji u sektoru. Sudionici kongresa imat će priliku poslušati i predavanje Carlosa Díez de la Lastra, direktora jednog od najprestižnijeg sveučilišta za turističke profesionalce Les Roche.
“Hrvatski turizam je pokazao da se može uspješno prilagoditi i najtežim okolnostima i u takvim uvjetima postići odlične rezultate u odnosu na mediteransku konkurenciju. Ono što je važno u narednim godinama je potaknuti novi investicijski ciklus, a posebno u održivost i u digitalizaciju jer su ona nužna za održavanje konkurentnosti među sve agresivnijom mediteranskom konkurencijom. Također, jedan od najvećih izazova našeg turizma je nedostatak adekvatne radne snage. Na ovom kongresu naglasit ćemo kako je ulaganje u obrazovanje i edukaciju radne snage ključno za održavanje konkurentnosti hrvatskog turizma te za osiguravanje kvalitetne usluge i dugoročnog uspjeha u sve zahtjevnijem mediteranskom turističkom okruženju”, izjavio je Bernard Zenzerović direktor Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH).
Povodom održavanja 25. jubilarnog kongresa Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske najavljuje pokretanje natječaja za prestižnu nagradu 'Najboljeg direktora hotela u Hrvatskoj'. Ovom inicijativom odat će se priznanje direktorima hotela koji su svojim radom ostavili značajan trag u razvoju hotelske industrije.
Na ovogodišnjem Kongresu hotelijera svečano će se obilježiti još jedan značajan jubilej – 30 godina djelovanja Udruge poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske.
Na prestojećem sajmu WTM u Londonu otok Krk će se predstaviti kao autentična destinacija bogate kulturne i gastronomske baštine s razvijenom ponudom na otvorenome.
Bespovratnim sredstvima sufinancirat će se ukupno 29 projekata udruga u turizmu.
U Svetom Martinu na Muri u od 23. do 25. listopada održat će se prvi Green Destinations Regional Training Event u svijetu na kojem će se raspravljati o održivom upravljanju turizmom.
Nakon iznenadnog odlaska novoizabranog direktora Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji, Hrvatska turistička zajednica ponovo je objavila natječaj za izbor čelnog čovjeka koji će u sljedeće četiri godine voditi ured u Londonu.
Natječaj za izbor direktora Predstavništva u Velikoj Britaniji objavljen je na službenim stranicama HTZ-a, a prijave se zaprimaju do 21. listopada 2023. godine.
Kandidati koji se prijave na natječaj moraju imati završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij te najmanje četiri godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima u turizmu ili marketinga u turizmu, odnosno najmanje šest godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima. Usto se traži znanje jednog i poznavanje još jednog stranog jezika ili jezika turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno te poznavanje turističkog tržišta, a kandidati moraju priložiti i prijedlog četverogodišnjeg plana aktivnosti ureda.
Uz poziv svim ambicioznim i kompetentnim kandidatima da podnesu prijave na natječaj direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić je istaknuo kako predstavništva imaju važnu ulogu u provedbi promotivnih, marketinških i PR aktivnosti, a važni su i zbog uspostave novih poslovnih suradnji s najvažnijim turističkim subjektima. „Proaktivna promocija i pozicioniranje Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije naš je zajednički zadatak, a njihovu dodatnu ulogu vidimo u stvaranju i održavanju kontakata s ključnim inozemnim partnerima i gospodarskim subjektima koji doprinose ostvarenju strateških i poslovnih ciljeva hrvatskog turizma.“
Prijave na natječaj dostavljaju se isključivo na adresu elektroničke pošte
Nakon pozitivnih rezultata ostvarenih u špici sezone i u rujnu se bilježe stope rasta u dolascima i noćenjima gostiju.