U organizaciji Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije i Croatia Airlines i suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom u Oslu je organizirano događanje, na kojem je predstavljena turistička ponuda Srednje Dalmacije i usluge hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika za tržište Skandinavije.
Nakon provedenog Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice nije prihvatilo ni jednu ponudu.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju pod nazivom „Get to know me“, skrećući pozornost na manje poznate destinacije u Hrvatskoj, kao i određene segmente ukupne turističke ponude koji zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge.
TZ Kvarnera osvojila je zlatnu nagradu za svoju novu baštinsku gastro brošuru "Vodič po okusima od mora do gora", koja je dodijeljena direktorici TZ Kvarnera dr.sc. Ireni Peršić Živadinov na sajmu ITB u Berlinu.
Turističke destinacije iz Hrvatske ostvarile su briljantan uspjeh na najvećem svjetskom sajmu turizma ITB u Berlinu, osvojivši prestižna priznanja za održivo upravljanje turizmom.
Prema izboru korisnika portala European Best Destinations Hrvatska je proglašena najboljom europskom destinacijom za putovanja u 2025. a našoj delegaciji priznanje je uručeno na sajmu ITB u Berlinu.