Grand Park Hotel Rovinj, dio Maistra Hospitality Group, prvi je i jedini hrvatski hotel uvršten među 50 najboljih hotela svijeta prema prestižnoj listi The World’s 50 Best Hotels 2025.
Ovim je hotel još jednom potvrdio status jednog od vodećih luksuznih hotela u regiji i šire.
Lista The World’s 50 Best Hotels temelji se na glasovima više od 800 neovisnih stručnjaka iz područja hotelijerstva i luksuznog turizma – uključujući hotelijere, putopisce i profesionalce u ugostiteljstvu. Stručnjaci ocjenjuju hotele prema iskustvu boravka, kvaliteti usluge i ukupnom doživljaju, što osigurava vjerodostojnu i globalno relevantnu listu najboljih hotela svijeta.
Uz ovo međunarodno priznanje, vrijedi podsjetiti i na druga ovogodišnja značajna postignuća hotela: Grand Park dobitnik je prestižnog Michelin Key priznanja, koje dodjeljuje Michelin vodič onim hotelima koji se ističu iznimnom kvalitetom boravka, dizajnom i gostoljubivošću. Također, restoran Cap Aureo pod vodstvom chefa Jeffreya Velle osvojio je svoju prvu Michelinovu zvjezdicu, dok je restoran Agli Amici Rovinj potvrdio dvije Michelinove zvjezdice.
Sve nacionalne turističke strukovne udruge (HUT, KUH, UPUHH) snažno podržavaju precizno zakonodavno reguliranje pojma mobilne kućice kao pokretne opreme za kampiranje u kamp kako bi se u budućnosti izbjegle situacije pogrešne interpretacije i protiv su ovakvog predloženog zakonskog rješenja, poručeno je na Kongresu hrvatskog kampinga.
Na Kvarneru je održan jedan od najznačajnijih međunarodnih susreta u segmentu luksuznih putovanja – Travel Leaders Network (TLN) International Luxury Forum 2025.
Prema objavljenim rezultatima za prva tri tromjesečja i očekivanjima za 2025. godinu Valamar će ostvariti ključne strateške ciljeve i učvrstiti vodeći položaj u hrvatskom turizmu.
U sklopu sajma Biograd boat show koji je ove godine okupio više od 500 izlagača održani su deveti po redu Dani nautike HGK.
Expedia Group, jedna od vodećih globalnih turističkih platformi objavila je najnovije izdanje svog godišnjeg izvješća Unpack ’26: Trendovi u putovanjima, u kojem je Dalmacija prepoznata kao jedna od najperspektivnijih i najinspirativnijih destinacija za buduća putovanja.
Foto: Julien Duval
Dalmacija se našla među istaknutim destinacijama u sklopu trenda Set-Jetting 2026, koji prikazuje kako filmski i televizijski sadržaji mogu utjecati na odluke o turističkim putovanjima diljem svijeta. U toj je kategoriji Dalmacija predstavljena kao regija koja svojim vizualnim identitetom, povijesnim ambijentom i prirodnim ljepotama nastavlja privlačiti pozornost producenata, influencera, ali i što je najvažnije – samih putnika.
„Prepoznavanje Dalmacije kao atraktivne turističke regije svakako je snažna potvrda da prirodne ljepote, kulturna baština i autentična iskustva naše zemlje dopiru do publike diljem svijeta. Ovakva priznanja ne samo da povećavaju vidljivost Hrvatske na svjetskoj turističkoj karti, već i potvrđuju kako domaće destinacije uspješno odgovaraju na trendove, interese i navike suvremenih putnika, a osobito onih koji traže iskustva povezana s kulturom, prirodom, ali i lokacijama istaknutim u poznatim filmovima i serijama“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Trend Set-Jetting, koji je prisutan u Expediji od 2023. godine, posebno ističe destinacije koje su postale popularne zahvaljujući svojoj prisutnosti na malim i velikim ekranima i koje time postaju must-visit lokacije za globalne putnike.
Izvješće Unpack ’26 temelji se na podacima i analizama Expedia Grupe, uključujući rezultate međunarodnih istraživanja tržišta i ponašanja putnika, što ga čini jednim od najrelevantnijih vodiča za razumijevanje budućnosti u turizmu. Rezultati otkrivaju najnovije uvide u to kamo putnici putuju, gdje odsjedaju i što rade tijekom svojih putovanja.


