U proteklih desetak godina hrvatski kamping etablirao se kao jedan od najkvalitetnijih u Europi koji konstantno inovira, ulaže u kvalitetu i prilagođava se potrebama modernih gostiju.
U prvoj polovici ove godine registrirano je deset posto više noćenja u odnosu na prvih šest mjeseci prošle godine, a najviše noćenja ostvarili su turisti iz Njemačke i domaći gosti.
Među četiri svoje marine u Grčkoj, Turskoj i Hrvatskoj koje je Grupa-D Marin nagradila internom nagradom za ostvarene iznimne Net Promoter Score (NPS) rezultate koji služe kao mjerilo za određivanje lojalnosti i zadovoljstva kupaca je i šibenska Mandalina Marina.
Sredstva su odobrena za sufinanciranje više stotina projekata.
Višegodišnje aktivnosti na razvoju i promociji gastronomije koje su dovele destinaciju do razine spremnosti za brendiranje i pozicioniranje regije kao gastro destinacije Kvarner će zaokružiti titulom Europske regije gastronomije za 2026. godinu.
Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju „Naturally Yours – taste, feel, Love“ na tržištu SAD-a.