U Valamarovom rezervacijskom centru poseban se naglasak stavlja na stvaranje poticajne radne atmosfere i motivaciju zaposlenika, što uključuje i fleksibilnost u radu, nagrade za najbolje radne rezultate i postignuća na mjesečnoj razini te putovanja u top turističke destinacije u kojima kompanija posluje.
S gotovo 70 zaposlenih u šest timova u Zagrebu i Poreču, Valamarov rezervacijski centar posebno se ističe po različitim benefitima koje nudi svojim zaposlenicima. Unaprijed definiran mjesečni radni raspored i slobodni dani, uvođenje u posao, buddy/mentor na kojeg se mogu osloniti, treninzi i edukacije samo su neke od pogodnosti koje zaposlenici rezervacijskog centra ističu kao njima najvažnije.
Među benefitima je i mogućnost kombinacije rada u Zagrebu i Poreču tijekom godine pa se, primjerice, prema želji zaposlenika, zimi može raditi iz Zagreba, a ljeti iz Poreča, i to uz subvenciju smještaja i hrane tijekom rada u destinaciji. Naime, prošle godine je uveden program “Krov nad glavom” kojim je Valamarovim zaposlenicima osigurana mogućnost dodatka za najam stana u iznosu do 500 eura mjesečno. Valamar nudi i niz drugih pogodnosti za djelatnike, a od ove godine osigurano je i dodatnih 400 eura neto za zaposlenike koji žive u destinacijama ili trajno dosele, kao i popuste na više od 300 partnerskih prodajnih mjesta. Osiguravanje prostora za stanovanje, sve bolja primanja i uvjeti, cjelogodišnji posao i razvoj karijere u turizmu, izvrsna su prilika za mlade ljude jer Valamarov rezervacijski centar zapošljava nove djelatnike.
Kako uspjeh kompanije ovisi u prvome redu o zaposlenicima, Valamar je kreirao atraktivne i fleksibilne uvjete rada, koji su u skladu s potrebama i željama stručnjaka koji žele izgraditi karijeru u turizmu, a pri tome imati i odličnu ravnotežu između posla i privatnog života. U Valamarovom rezervacijskom centru poseban se naglasak stavlja na stvaranje poticajne radne atmosfere i motivaciju zaposlenika, što uključuje i fleksibilnost u radu, nagrade za najbolje radne rezultate i postignuća na mjesečnoj razini te putovanja u top turističke destinacije u kojima Valamar posluje. Svi zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra imaju na raspolaganju kontinuirane interne i eksterne edukacije te individualno mentorstvo.
„Iskustvo gosta počinje i prije samog dolaska u Valamar, već prvim kontaktom i to upravo s našim kolegama u rezervacijskom centru. Njihovi se rezultati izravno očituju u visokom udjelu direktne prodaje i u izvanrednim rezultatima poziva i mailova tajnih kupaca. Valamarov rezervacijski centar stoga je iznimno bitan za kompaniju te kontinuirano radimo na održavanju visoke kvalitete usluge koju pružamo gostima, kao i na motivaciji zaposlenika”, izjavila je Vesna Otočan, direktorica odjela rezervacijskog centra u Valamaru.
Zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra godišnje obrade više od pola milijuna upita različitim komunikacijskim kanalima (telefon, e-mail, chat…) te su uz prodaju putem web stranica zaslužni za izrazito visok udio direktne prodaje od čak 63 posto. Valamar kontinuirano ulaže u visoki standard korisničkog iskustva, pa tako na godišnjoj razini provodi vanjsku evaluaciju putem poziva i mailova tajnih kupaca. Zadnji rezultati pokazuju uspješnost od gotovo 95 posto, što je potvrda kvalitete svih zaposlenika rezervacijskog centra, koji je CX.hr, portal posvećen temama iz područja korisničkog iskustva ove godine proglasio najboljim u Hrvatskoj u kategoriji “Kontaktni centar s 31 i više radnih mjesta“.
Sve otvorene pozicije dostupne su na web stranici Dobar posao u Valamaru, a zainteresirani mogu očekivati izvrsne radne uvjete i odlične benefite zbog kojih je Valamar proglašen top poslodavcem u turizmu i jedan od najpoželjnijih poslodavaca na hrvatskom tržištu rada već dugi niz godina.