UHPA: Splitsko-dalmatinska županija domaća destinacija godine
Udruga hrvatskih putničkih agencija promovirat će putem svojih komunikacijskih i promotivnih kanala, na stručnim skupovima i događanjima Splitsko-dalmatinsku županiju kao preporučenu domaću destinaciju 2023. godine.
Projekt „UHPA-ina domaća destinacija“ dugi niz godina preporuča domaće i strane destinacije s ciljem daljnjeg jačanja suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoja novih specifičnih turističkih programa i ciljanom promocijom destinacije i povećanjem turističke potrošnje. Temeljem potpisanog ugovora o poslovnoj suradnji s Turistićkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije UHPA će tijekom ove godine u svim svojim promotivnim materijalima, publikacijama, na stručnim skupovima, događanjima i društvenim mrežama promovirati ovu županiju kao preporučenu domaću destinaciju, dok će TZ županije promovirati i financijski podržavati projekte agencija na obogaćivanju sadržaja u županiji.
„Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije strateški je orijentirana prema cjelogodišnjem i održivom turizmu te sveobuhvatnoj promociji naše županije na domaćem i stranim tržištima. Izbor Splitsko-dalmatinske županije za UHPA-inu destinaciju godine u tome će nam još dodatno pomoći te očekujem da će suradnja s UHPA-om pridonijeti daljnjoj prepoznatljivosti destinacije“, kazala je Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije. Pritom je posebno istaknula važnost suradnje javnog i privatnog sektora u kreiranju sadržaja u destinaciji i promociji sadržaja. „Želimo gostima posebnih interesa pokazati koliko raznolikosti pruža odmor u Srednjoj Dalmaciji, osobito u predsezoni i posezoni, u kojima smo po posjetu već ove godine bili najuspješnija turistička regija u zemlji, a na razini cijele godine smo drugi iza Istre“, naglasila je Vladović.
„Split i Splitsko-dalmatinska županija bili su UHPA-ina preporučena destinacija 2013./2014. projekte te vjerujemo kako će sada, nakon deset godina, ova suradnja biti nadogradnja i prilika za realizaciju novih zajedničkih ciljeva. Splitsko-dalmatinska županija je odavno učvrstila svoju poziciju na turističkoj karti Mediterana. Ovim projektom omogućit će se dodatan turistički destinacijski potencijal koji ćemo zajedničkim snagama nastaviti razvijati u jedinstven, konkurentan i održiv turistički proizvod. Vjerujem kako će ova suradnja dodatno motivirati postojeće turističke agencije, ali i ostale turističke dionike, na suradnju i kreiranje kvalitetne ponude čime će se dodatno potaknuti dolazak gostiju i njihov višednevni boravak u Splitsko-dalmatinskoj županiji, naročito izvan glavne sezone “, kazao je Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija.