U tijeku: Kampanja za poticanje ranih rezervacija putovanja u 2025.
Kampanja se provodi do konca veljače 2025. godine na tržištima na kojima se ostvaruje najveći promet kao i na onim tržištima gdje postoji najveći interes za rani buking.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je kampanju „Croatia is just a booking away” koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2025. godini. Aktivnosti u sklopu ove kampanje provode se na tržištu Njemačke, Austrije, Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske, Švedske i Švicarske.
Budući da rani buking postaje sve popularniji, kreativnim promotivnim aktivnostima u ovoj kampanji nastoje se privući goste da odaberu Hrvatsku za svoju iduću odredišnu destinaciju. U okviru kampanje naglasak je stavljen na onim turističkim proizvodima za kojima je na navedenim tržištima izražen najveći interes, a to su prekrasna priroda, kultura, nautika, eno-gastronomija i aktivni turizam. Promotivne aktivnosti realiziraju se kroz offline i online medije, odnosno u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža i dr., a provode se i na najvažnijim booking platformama na spomenutim tržištima.
Nakon odličnih trendova u listopadu, tijekom kojeg je u našoj zemlji ostvareno osam posto više dolazaka i noćenja, pozitivni trendovi turističkog prometa u posezoni nastavljeni su i u dosadašnjem dijelu studenoga tijekom kojeg se bilježi rast prometa od 10 posto u dolascima i 13 posto u noćenjima. Također, uspješno je zadržan kumulativni rast prometa na razini cijele godine od tri posto u dolascima i jedan posto u noćenjima pa će hrvatski turizam i ovu godinu završiti s pozitivnim rezultatom, dok će utjecaj kampanje za poticanje ranog bukiranja biti vidljiv na rezultatima turističkog prometa u 2025. godini.