Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

U listopadu: Mjesec hrvatskog turizma

U listopadu: Mjesec hrvatskog turizma

U sklopu projekta „Mjesec hrvatskog turizma"  kojeg zajedno provode Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica gostima će se pružati usluge minimalno po 35 posto povoljnijim cijenama.

Svi i građani Hrvatske kao i inozemni gosti koji će tijekom listopada boraviti u Hrvatskoj moći će po atraktivnim cijenama doživjeti i iskusiti turističke usluge koje su dostupne na portalu „Mjesec hrvatskog turizma“.

„Iza nas je gotovo pa odličan glavni ljetni dio sezone, a brojni gosti, njih više od 200 tisuća, i dalje boravi u hrvatskim destinacijama. Naš je cilj tijekom ovog jesenskog, ali i zimskog razdoblja zadržati pozitivne trendove i turističku godinu zaključiti sa što boljim rezultatom. Ovim putem pozivam brojne pružatelje usluga u turizmu, odnosno turističke subjekte da se priključe akciji, ali i sve ljubitelje putovanja da iskoriste ovu priliku te pronađu idealnu destinaciju ili aktivnost koju žele doživjeti tijekom listopada, mjeseca hrvatskog turizma“, istaknuo je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

U sklopu projekta trenutno je dostupno gotovo 200 ponuda, a nove će dodatno pristizati tijekom trajanja akcije. Tako će svi gosti kroz ovu akciju moći posjetiti različite dijelove Hrvatske te konzumirati brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, kulturnih, povijesnih i prirodnih znamenitosti, različitih turističkih atrakcija, aktivnog turizma pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih paket aranžmana.

„Kada gledamo rezultate pred i posezone, već sada možemo reći kako smo u ovoj godini napravili veliki pomak prema ostvarenju našeg strateškog cilja da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija. Mjesec hrvatskog turizma, kojeg smo započeli na početku mog mandata prvo kao tjednu akciju, a prošle godine je zbog velikog interesa produžili na mjesec dana, sigurno je pridonio tim rezultatima. U tom razdoblju domaćim i stranim turistima pruža se mogućnost da po posebnim pogodnostima i popustima otkrivaju svu onu ponudu Hrvatske za koju dosad možda nisu znali, ali i uvjere se da je naša zemlja predivna u svako doba. Akcijama poput ove te „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku“, dodatno usmjeravamo interes turista prema hrvatskim kontinentalnim gradovima i njihovoj ponudi i pozivam turiste, kako domaće, tako i strane, da iskoriste pogodnosti koje im se nude, a sve dionike koji još nisu da se i ove godine uključe u ovu akciju“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

Zajedno s projektom kreće i marketinška kampanja koja za cilj ima dodatno informiranje i poticanje turističkih subjekata za sudjelovanjem u projektu.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image