U listopadu: Mjesec hrvatskog turizma
U sklopu projekta „Mjesec hrvatskog turizma" kojeg zajedno provode Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica gostima će se pružati usluge minimalno po 35 posto povoljnijim cijenama.
Svi i građani Hrvatske kao i inozemni gosti koji će tijekom listopada boraviti u Hrvatskoj moći će po atraktivnim cijenama doživjeti i iskusiti turističke usluge koje su dostupne na portalu „Mjesec hrvatskog turizma“.
„Iza nas je gotovo pa odličan glavni ljetni dio sezone, a brojni gosti, njih više od 200 tisuća, i dalje boravi u hrvatskim destinacijama. Naš je cilj tijekom ovog jesenskog, ali i zimskog razdoblja zadržati pozitivne trendove i turističku godinu zaključiti sa što boljim rezultatom. Ovim putem pozivam brojne pružatelje usluga u turizmu, odnosno turističke subjekte da se priključe akciji, ali i sve ljubitelje putovanja da iskoriste ovu priliku te pronađu idealnu destinaciju ili aktivnost koju žele doživjeti tijekom listopada, mjeseca hrvatskog turizma“, istaknuo je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
U sklopu projekta trenutno je dostupno gotovo 200 ponuda, a nove će dodatno pristizati tijekom trajanja akcije. Tako će svi gosti kroz ovu akciju moći posjetiti različite dijelove Hrvatske te konzumirati brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, kulturnih, povijesnih i prirodnih znamenitosti, različitih turističkih atrakcija, aktivnog turizma pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih paket aranžmana.
„Kada gledamo rezultate pred i posezone, već sada možemo reći kako smo u ovoj godini napravili veliki pomak prema ostvarenju našeg strateškog cilja da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija. Mjesec hrvatskog turizma, kojeg smo započeli na početku mog mandata prvo kao tjednu akciju, a prošle godine je zbog velikog interesa produžili na mjesec dana, sigurno je pridonio tim rezultatima. U tom razdoblju domaćim i stranim turistima pruža se mogućnost da po posebnim pogodnostima i popustima otkrivaju svu onu ponudu Hrvatske za koju dosad možda nisu znali, ali i uvjere se da je naša zemlja predivna u svako doba. Akcijama poput ove te „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku“, dodatno usmjeravamo interes turista prema hrvatskim kontinentalnim gradovima i njihovoj ponudi i pozivam turiste, kako domaće, tako i strane, da iskoriste pogodnosti koje im se nude, a sve dionike koji još nisu da se i ove godine uključe u ovu akciju“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Zajedno s projektom kreće i marketinška kampanja koja za cilj ima dodatno informiranje i poticanje turističkih subjekata za sudjelovanjem u projektu.