Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

TZ Istarske županije: Nastavak strateškog partnerstva sa svjetskim nogometnim klubom

TZ Istarske županije: Nastavak strateškog partnerstva sa svjetskim nogometnim klubom

Turistička zajednica Istarske županije nastavlja strateško partnerstvo s velikanom svjetskoga glasa – nogometnim klubom FC Bayern München, koji u narednom trogodišnjem razdoblju planira aktivnosti, projekte i promotivne kampanje.

U suradnji s upravom ovog legendarnog kluba TZ istarske županije organizirala je tradicionalni trodnevni godišnji Partner Summit 2024, netom održan u hotelu Lone u Rovinju.

Riječ je o najvećem ovogodišnjem eventu na kojem je prisustvovalo gotovo stotinjak članova, što iz uprave i menedžmenta FCBM-a te predstavnika menedžerske razine njihovih sponzora, kao što su Allianz, Adidas, Audi, Qatar Airways, Coca Cola, Miele itd.

Godišnji Partner Summit spoj je radnog i ležernog iskustva. U prvom dijelu Partner Summita organizirani su team buildinzi, rasprave o strateškim partnerstvima i mogućnostima nadogradnje, kao i razvoju novih projekata, dok su u drugom dijelu sudionici upoznali destinaciju Istru s obzirom na to da je regija također strateški partner. Tom prigodom sudionici ovog skupa imali su priliku pobliže upoznati i istarsku gastronomiju, iskusiti aktivnosti poput kayaka, vožnje klasičnim i e-biciklima, vožnje brodom i još mnogo toga.

Odjek s netom održanog Summita je izvanredan, a svi istarski subjekti koji su bili uključeni u projekt dali su svoj maksimum te učinili sve da partnerima ovaj događaj ostane u trajnom sjećanju. Neki od gostiju po prvi puta su boravili u Istri i Hrvatskoj, a određeni broj njih već su rezervirali svoj godišnji odmor u Istri, priopćeno je iz Ureda Turističke zajednice Istarske županije.

Na otvaranju Partner Summita direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević je istaknuo da Istra sve više investira i bazira svoj razvoj na održivosti i odgovornosti te je u tom kontekstu kratko iznio nekoliko ključnih informacija o projektu „Istra Antioxy Region“. Također je naglasio da se Istra trudi podignuti razinu kvalitete servisa i usluga namijenjenih gostima više platežne moći, navodeći primjer nedavno lansiranog proizvoda „Helifly Istria“.

Ovaj uhodani i jedinstveni primjer co-brendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti, koje navedeno ključno strateško partnerstvo nudi. Tako je u zimskom periodu realizirana zajednička targetirana medijska kampanja u vrijednosti od 220.000 eura, a mediji oglašavanja su bili društveni profili FCBM-a na kojima imaju nevjerojatnih 126 milijuna pratitelja.

Uz navedeno na svim prvenstvenim utakmicama koje su se odigravale na kultnoj Allianz Areni u Münchenu prikazivao se promocijski film Istre u svim VIP loungeovima Arene – njih ukupno 120.

Kako u Uredu TZ Istarske županije ističu suradnja između Istre i FCBM-a iznjedrila je nevjerojatne rezultate te da se na taj način Istra idealno predstavlja na njemačkom tržištu, ponajviše u high-end segmentu, u kojem raste broj gostiju na njihovom poluotoku.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image