
TZ grada Dubrovnika: Marketinška kampanja u srcu Londona
Turistička zajednica grada Dubrovnika pokrenula je marketinšku kampanju u Londonu, u kojem u podzemnoj londonskoj željeznici predstavlja Dubrovnik na nekim od najfrekventnijih stanica.
Kao jedna od najpoznatijih svjetskih destinacija Dubrovnik je svojim posebnim šarmom zauzeo središnje mjesto u britanskoj metropoli. Kreativna, šaljiva kampanja pod sloganom "This train terminates at your dream destination. All change to Dubrovnik" obogaćena atraktivnim fotografijama ukrašava 33 ključne stanice londonske podzemne željeznice, među kojima su i najposjećenije stanice kao što su Piccadilly Circus, Oxford Circus, Tottenham Court Road, Covent Garden, Leicester Square i Westminster.
S više od 4,8 milijuna putnika dnevno London Tube – londonska podzemna željeznica pruža jedinstvenu priliku za predstavljanje Dubrovnika široj i raznolikoj publici iz Velike Britanije, ali i iz cijelog svijeta. Kampanja traje od 10. do 23. veljače te poziva putnike da za svoj sljedeći odmor izaberu Dubrovnik.
„U 2024. godini, Dubrovnik je posjetilo 199.634 britanskih turista s ostvarenih 888.018 noćenja, čime je Velika Britanija ostala naše najvažnije emitivno tržište. Kontinuirano ulaganje u promociju, uključujući i ovu kampanju u Londonu, dodatno učvršćuje poziciju Dubrovnika među britanskim putnicima i pozicionira kao nezaobilaznu destinaciju za odmor“, kazao je Miroslav Drašković, direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika.