Turističko vijeće HTZ-a: Nastavak suradnje s njemačkim ADAC-om
Suradnja uključuje provedbu zajedničkih aktivnosti u promidžbi i oglašavanju na tržištu Njemačke u ovoj godini.
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice usvojilo je odluku o marketinškoj suradnji s njemačkim autoklubom ADAC, koja uključuje provedbu zajedničkih aktivnosti promocije i oglašavanja na tržištu Njemačke. ADAC je odabran kao idealan partner s obzirom na to da je riječ o najvećem njemačkom autoklubu, koji ima više od 20 milijuna članova te osamnaest regionalnih klubova sa 150 poslovnica, koje djeluju kao turističke agencije na čitavom njemačkom području.
S ciljem provedbe svih planiranih aktivnosti Hrvatska turistička zajednica je već pristupila prikupljanju tailor made ponuda vezanih za promociju i oglašavanje na svim ADAC-ovim promotivnim kanalima koji često predstavljaju i prvu adresu za servisne informacije za putovanja Nijemaca.
Na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a također je usvojeno i Godišnje izvješće o izvršenju programa rada za 2022. prema kojem je HTZ u prošloj godini ostvarila ukupne prihode u iznosu od 290,6 milijuna kuna, što predstavlja realizaciju od 98,5 posto u odnosu na planirane prihode, dok su ukupni ostvareni rashodi lani iznosili 251.4 milijuna kuna. Ostvarena razlika između prihoda i rashoda prenijet će se za realizaciju aktivnosti u 2023. godini, a uz navedeno Godišnje izvješće o izvršenju programa rada Skupštini HTZ-a će se na daljnje usvajanje dostaviti i Izvješće o radu Turističkog vijeća.
Usto su u skladu s navedenim prijenosom sredstava iz prošle u ovu godinu i s obzirom na očekivana povećanja drugih prihoda u ovoj godini, članovi Turističkog vijeća usvojili Izmjene i dopune Godišnjeg programa rada za 2023. godinu u sklopu kojeg su navedene nove i dodatne aktivnosti predviđene za realizaciju u ovoj godini.