Turistički promet: Najviše noćenja domaćih gostiju
Uz registrirane stope rasta u turističkom prometu ostvarenom u proteklom dijelu godine najviše je noćenja domaćih gostiju.
Foto: Lice Grada
Prema podacima sustava eVisitor dosad je u Hrvatskoj ostvareno 1,3 milijuna dolazaka i 3,6 milijuna noćenja, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine 35 posto više dolazaka i 28 posto više noćenja. Time su premašeni rezultati iz referentne 2019. godine za šest posto u dolascima i 19 posto u noćenjima.
Najviše noćenja ostvareno je u Istri, zatim na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano prema destinacijama u Zagrebu, Dubrovniku, Rovinju, Splitu i Poreču. Pritom su najviše noćenja ostvarili gosti s tržišta Hrvatske (1.049.509), Njemačke (406.325), Austrije (315.535), Slovenije (290.851), BiH (201.078) i Italije (151.316).
Osim na razini godine, odlični trendovi turističkog prometa zabilježeni su i tijekom proteklog dijela travnja u kojem je ostvareno oko 330.000 dolazaka i više od milijun noćenja, što je 54 posto više u dolascima i 66 posto u noćenjima u odnosu na isti mjesec prošle godine. U usporedbi s travnjem 2019. godine broj dolazaka povećan je 26 posto, dok je u broju noćenja zabilježena stopa rasta od čak 50 posto.
Pritom je najveći priljev turista u travnju zabilježen tijekom produženog uskrsnog vikenda kada je ostvareno više od 180.000 dolazaka te više od 578.000 noćenja, a najviše noćenja ostvarili su gosti s tržišta Njemačke, Hrvatske, Austrije, Italije, Slovenije i Slovačke. Najviše gostiju tijekom produženog vikenda odmaralo se u Dubrovniku, Rovinju, Poreču, Zagrebu, Splitu, Zadru i Opatiji.
„Najave partnera za glavnu sezonu su odlične, zadovoljstvo rezervacijama potvrđuju i hrvatski turistički subjekti, a u tijeku su i intenzivne promotivne aktivnosti na inozemnim tržištima kako bi glavni dio sezone dočekali maksimalno spremni. Hrvatska svoj daljnji rast i razvoj mora temeljiti na jačanju prometa u razdobljima predsezone i posezone, a rezultati ostvareni tijekom prva četiri mjeseca ove godine pokazuju da smo na pravom putu u pozicioniranju naše zemlje kao kvalitetne, atraktivne i održive cjelogodišnje destinacije“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.