Turisthotel: Novi investicijski ciklus vrijedan više od 100 milijuna eura
U podizanje kvalitete postojećih objekata i razvoj novih sadržaja Turisthotel iz Zadra investirat će u slijedećih pet godina više od 100 milijuna eura.
Petogodišnji plan investicija koji je odobrio Nadzorni odbor dioničarima Turisthotela prezentirala je predsjednica Uprave Meri Matešić Sičić i menadžment tim u Turističkom naselju Zaton.
Novi investicijski ciklus Turisthotela uključit će dodatno unapređenje i podizanje kvalitete postojećih objekata, nove ugostiteljsko – zabavne sadržaje, kompletno preuređenje glavne ulice naselja, rekonstrukciju preostalih apartmana s 3 na 4, izgradnju i uvođenje novih objekata i sadržaja te projekt Aenona Park - novi kamp, hotel i sportsko-zabavne sadržaje u sjevernom dijelu naselja u Zatonu. U Zadru je u planu izgradnja gradskog hotela smještenog unutar zadarske gradske jezgre, na lokaciji nekadašnjeg kina Pobjeda, te prenamjena Boutique Hostela Forum u hotel. Prema planu, Turisthotel će godišnje u prosjeku uložiti oko 22 milijuna eura u nove projekte.
“Budući da smo započeli s izgradnjom novog zabavno ugostiteljskog centra na plaži u vrijednosti većoj od 8, 7 milijuna eura, već sada je TZ Zaton veliko gradilište. U Turisthotelu nismo imali značajnijih investicija od 2018.godine te smo nedavno usvojili strateški plan kapitalnih ulaganja za sljedeće petogodišnje razdoblje s ciljem podizanja kvalitete ponude i sadržaja, većih prihoda te osiguranja rasta i razvoja kompanije. Turisthotel ima značajnu financijsku stabilnost, likvidnost i kreditnu sposobnost i uvjereni smo ukoliko neće biti globalno većih poremećaja i nestabilnosti da ćemo planirano i realizirati. Kako bismo osigurali uspjeh i budući rast, moramo ulagati u proizvode, zaposlenike i destinaciju, vodeći pritom brigu o održivom i društveno odgovornom razvoju“, istaknula je Meri Matešić Sičić, naglasivši da je stabilan i poticajan zakonodavni i porezni okvir, uz financijsku stabilnost kompanije, temelj planiranja i provedbe novih investicija u turizmu.
Kompanija je do rujna ove godine zabilježila 120 tisuća dolazaka i 875 tisuća noćenja, a top pet tržišta s kojih dolaze gosti Turisthotela su: Njemačka, Poljska, Nizozemska, Austrija i Češka. O gostima je na vrhuncu sezone u Turisthotelu brinulo čak 850 zaposlenika. Najveći izazov u turističkom sektoru, istaknuto je na današnjem okupljanju dioničara, i dalje predstavlja radna snaga, a zbog pojačanih inflatornih pritisaka očekuje se daljnji rast cijena i prvenstveno rast ulaznih materijalnih troškova te troškova energenata.
„Mi želimo biti kompanija koja kroz svoj rast i razvoj stvara dodanu vrijednost svojim gostima, zaposlenicima i poslovnim partnerima te lokalnoj zajednici. Osim toga, u rastu i razvoju, ljudi su središte našeg poslovanja. Težimo izvrsnosti, prihvaćamo promjene, djelujemo timski, profesionalno i inspirativno – prema drugima i međusobno i to su temeljne vrijednosti naše kompanije“, zaključila je predsjednica Uprave Turisthotela.