Promocija: Zajednička kampanja Hrvatske i Slovenije
Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju „Naturally Yours – taste, feel, Love“ na tržištu SAD-a.
Sredstva za promotivnu kampanju „ Naturally Yours – taste, feel, Love“ osigurala je Europska komisija putem Europske putničke komisije (European Travel Commission – ETC) kroz program Co-branding of Promotional Campaigns.
Kampanja uključuje zajedničku podstranicu na službenom webu ETC-a VisitEurope.com, aktivnosti digitalnog oglašavanja u renomiranim američkim časopisima Conde Nast Traveler i Wanderlust, kao i na njihovim pratećim platformama i društvenim mrežama. Kampanja predviđa i zasebnu YouTube kampanju za koju će se producirati zajednički promotivni video, a koncem godine organizirat će se i zajednička radionica s najvažnijim agentima i partnerima na američkom tržištu.
Zajedničkom kampanjom Hrvatske i Slovenije na tržištu SAD-a, koje predstavlja jedno od nazjnačajnih dalekih tržišta za turizam obiju zemalja promocijom prirodne baštine, aktivnog turizma, eno-gastronomije, kulture i održivih putovanja dodatno će se ojačati dolazak turista iz Sjedinjenih Američkih Država.