Promocija na domaćem tržištu: Slavonija u kampanji „Posjeti me“
Nakon prekrasnih prizora Dugog otoka i Šibenika sa zaleđem u promotivnoj kampanji „Posjeti me“ koja se provodi na domaćem tržištu Hrvatska turistička zajednica objavila je jednako impresivan video za Slavoniju.
Promotivna kampanja „Posjeti me“ provodi se s ciljem poticanja domaćih putnika na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta i manje poznatih lokacija u našoj zemlji. Tako se u opisu Slavonije navodi:. „Svaki korak po slavonskoj zemlji priča je o ljubavi prema nasljeđu koje se pažljivo prenosi s koljena na koljeno. Nećeš ostati ravnodušan na pejzaže i okuse, na gostoljubive domaćine spremne na toplu dobrodošlicu. Slavonija te poziva da uživaš u njezinoj jednostavnoj ljepoti - jer ovdje se živi srcem, živi za važne stvari“.
Objavom videa o Slavoniji promocija kontinentalnog dijela zemlje ne staje jer se u nastavku kampanje, koja će biti aktivna sve do kraja studenoga očekuje i objava jednominutnih video materijala o Hrvatskom zagorju, Gorskom kotaru i Međimurju.
U ovoj godini kampanja će se sastojati od šest jednominutnih videa, a nastavak provedbe aktivnosti planiran je tijekom 2025. godine. U Hrvatskoj turističkoj zajednici ističu da s tržišta stižu iznimno pozitivne povratne reakcije na dosad objavljene dijelove kampanje koja prikazuje svakodnevni život, autentičnost, tradiciju, boje, ali i emocije koje izazivaju zvukovi specifični za svaku pojedinu destinaciju.
Promotivne aktivnosti u sklopu kampanje provode se kroz offline i online kanale, odnosno kroz native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube itd. Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj su već objavljeni video materijali o Dugom otoku, Šibeniku i Slavoniji.