Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Promocija Hrvatske: U središtu nautika i opuštajući odmor

Promocija Hrvatske: U središtu nautika i opuštajući odmor

S ciljem promocije Hrvatske kao kvalitetne destinacije za putovanja u posezoni Hrvatska turistička zajednica pokrenula je dvije nove kampanje koje će se provoditi na najvažnijijim emitivnim tržištima do konca prosinca.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je dvije nove promotivne kampanje na najvažnijijim emitivnim tržištima. Riječ je o kampanjama „Croatia, Full of Islands To Discover“ za promociju nautike i „Peace of Mind“, kampanji namjenjenoj promociji Hrvatske kao idealne destinacije za wellness, opuštajući odmor, kulturu, odnosno ponudu koja može nadahnuti goste na dolazak u Hrvatsku kako bi pronašli svoj mir i zadovoljstvo.

„Naša je zemlja prepoznata kao kvalitetna nautička destinacija, a ovaj proizvod u našu zemlju privlači goste tijekom cijele godine. Kada tome pridodamo našu bogatu ponudu kulturnog turizma, eno-gastronomije, wellnessa te velik broj manifestacija, dolazimo do onih dijelova u ukupnoj ponudi koji Hrvatsku čine idealnom destinacijom za putovanja u pred i posezoni. Trenutno se u našoj zemlji odmara više od 20 tisuća gostiju, a najviše njih boravi u Zagrebu, Splitu, Dubrovniku, Opatiji i Poreču. Putem ovih kampanja, ali i onih koje pripremamo za adventsko razdoblje, želimo privući još veći broj gostiju kako bi dodatno potvrdili i učvrstili već odlične rezultate turističkog prometa ostvarene tijekom ove godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Nautička kampanja provodit će se na tržištima Njemačke, Poljske, Češke, Nizozemske, Italije, Francuske, Velike Britanije i SAD-a sve do kraja prosinca i to putem online oglašavanja i oglašavanja u printu kao i putem aktivnosti na društvenim mrežama. Kampanja „Peace of mind“ naslanja se na brojna istraživanja prema kojima se potrošači i ljubitelji putovanja sve više fokusiraju na kvalitetan i održiv odmor, odnosno na pronalaženje unutarnjeg mira. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi na društvenim mrežama te koja obuhvaća dvanaest najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam.

Cilj obiju kampanja je privući turiste veće platežne moći, ali i isticanje onih proizvoda te segmenata ponude koji mogu biti nositelji promocije Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image