Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Portrait of European Meeting & Convention Travel: Porast poslovnih skupova u Europi

Portrait of European Meeting & Convention Travel: Porast poslovnih skupova u Europi

Prema rezultatima prvog kruga istraživanja „Portrait of European Meeting & Convention Travel“ u ovoj godini u Europi je održano čak 38 posto više poslovnih skupova i kongresa u odnosu na prošlu godinu.

Hrvatska turistička zajednica potpisala je ove godine sporazum o suradnji na provedbi posebnog istraživanja „Portrait of European Meeting & Convention Travel“, čime se Hrvatska našla među sedam zemalja koje sudjeluju u prikupljanju i obradi najnovijih trendova i pokazatelja u segmentu poslovnog, odnosno MICE turizma u Europi. U izradi izvješća sudjeluje kongresna burza IMEX i agencija MMGY Global, a objavljeni su rezultati prvog kruga istraživanja koje je provodeno u svibnju i lipnju, dok je početak drugog kruga istraživanja predviđen u rujnu.

Podaci dobiveni tim istraživanjem također pokazuju kako se nakon pandemije na velika vrata vraćaju osobni sastanci, dok su virtualni i hibridni sastanci i dalje zastupljeni, ali uz primjetno smanjenje njihove popularnosti.

Prema rezultatima tog istraživanja Hrvatska se nalazi među top 15 europskih destinacija u kojima organizatori poslovnih skupova i kongresa u slijedeće dvije godine planiraju organizirati poslovni skup. Na listi najpopularnijih MICE destinacija u Europi su Njemačka, Španjolska, Italija, Portugal, Francuska, Austrija, Švicarska i dr., dok se iza 15. mjesta nalaze Poljska, Švedska, Mađarska, Norveška, Finska itd.

„Sudjelovanje Hrvatske u provedbi ovog istraživanja daje nam detaljan uvid u stanje i trendove poslovnih putovanja na europskoj razini, odnosno imamo pristup vrijednim pokazateljima vezanim uz formate sastanaka te najtraženija mjesta i lokacije njihova održavanja. Ovime možemo mjeriti i utjecaj povezivanja odmorišnih i poslovnih putovanja, koja u kombinaciji značajno doprinose daljnjem razvoju ovog segmenta ponude, njegove ekonomičnosti, kvalitete i održivosti“, naglasio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Vrlo zanimljiv pokazatelj iz istraživanja je opći dojam o destinaciji, koji je ocijenjen kao najznačajniji faktor prilikom odabira lokacije održavanja poslovnog skupa, a tu su i drugi važni faktori poput prometne povezanosti, udaljenosti lokacija unutar destinacije, sigurnost boravka u destinaciji, troškovi organizacije skupova i dr.

Glavni zaključci iz prvog dijela istraživanja dostupni na mrežnim stranicama agencije MMGY Global.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image