Mandalina Marina: NPS nagrada za iznimne rezultate
Među četiri svoje marine u Grčkoj, Turskoj i Hrvatskoj koje je Grupa-D Marin nagradila internom nagradom za ostvarene iznimne Net Promoter Score (NPS) rezultate koji služe kao mjerilo za određivanje lojalnosti i zadovoljstva kupaca je i šibenska Mandalina Marina.
Net Promoter Score smatraju se „zlatnim standardom” korisničkog iskustva i njime se interno koriste milijuni tvrtki širom svijeta za praćenje korisničkog iskustva i doživljaja. Rezultati se izračunavaju prema tome kolika je vjerojatnost da će korisnik preporučiti uslugu prijatelju ili kolegi. Grupa D-Marin svaki tjedan prati svoje rezultate pri čemu svi zaposlenici imaju pravo na povlastice slijedom ostvarenih uspješnih rezultata.
Mandalina Marina ocijenjena je kao najbolja marina u Hrvatskoj te joj je pripala i nagrada najbolje tranzitne marine, čime joj je dano priznanje za usluge kratkoročnih boravaka korisnika. Četiri marine izabrane su najboljima između dvadeset marina iz sedam zemalja, a priznanja su dodijeljena na regionalnoj godišnjoj dodjeli internih NPS nagrada.
Grupa D-Marin uložila je do sada deset milijuna eura u digitalne projekte i inovacije s ciljem stvaranja nezaboravnog nautičkog iskustva za svoju klijentelu. Grupa je nedavno nagrađena priznanjem međunarodnog natjecanja “IF Design” za projekt korisničkog iskustva u svojim marinama na Mediteranu.