Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Kampanja HTZ-a i Expedie: Rezervacije veće od pet milijuna dolara

Kampanja HTZ-a i Expedie: Rezervacije veće od pet milijuna dolara

Rezervacije smještaja i aviokarata u vrijednosti većoj od pet milijuna dolara rezultat su zajedničke promotivne kampanje iza koje stoje Hrvatska turistička zajednica i Expedia, jedna od najpopularnijih travel platformi na američkom tržištu.

Kampanja se provodila od 1. srpnja do sredine listopada ove godine, a obuhvaćala je one destinacije, turističke proizvode i doživljaje za kojima je među američkim ljubiteljima putovanja iskazan najveći interes.

„Expedia je naš dugogodišnji partner, a posljednji rezultati naše zajedničke kampanje potvrda su izvrsne i vrlo učinkovite suradnje. Da je tome tako pokazuju i ostvarene rezervacije u vrijednosti većoj od pet milijuna dolara čime su premašeni svi dosadašnji rezultati pa čak i oni iz rekordne 2019. godine kada je zajednička kampanja potaknula rezervacije u vrijednosti nešto većoj od tri milijuna dolara“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Ostvarenim rezultatima zadovoljna je i Evelina Hederer, direktorica poslovnog razvoja u Expedia Group Media Solutions. „Naša zajednička kampanja s Hrvatskom turističkom zajednicom istaknula je različite hrvatske regije i destinacije, odnosno prikazala je raznolikost prekrasnih krajolika, kulture i još mnogo toga. Na taj smo način vrlo uspješno inspirirali putnike da upravo Hrvatsku razmotre kao odredište za svoje putovanje”, izjavila je Hederer.

„Rezultate kampanje, odnosno ostvarene rezervacije prate i pokazatelji turističkog prometa. Tako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine s američkog tržišta ostvareno 520 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja. To je u  odnosu na prošlu godinu 89 posto više dolazaka i 69 posto noćenja, dok u odnosu na 2019. predstavlja izvrsnih 91 posto rezultata u noćenjima“, kazala je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u- .

Najveći broj noćenja Amerikanci su ostvarili u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru te Rovinju.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image