ILTM Cannes: Hrvatska turistička ponuda na sajmu premium i luksuznog turizma
Nastup hrvatskih tvrtki na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova premium turizma – International Luxury Travel Market (ILTM) Cannes i ove godine organizirale su Hrvatska gospodarska komora s brendom Stories - Experience Premium Croatia i Hrvatska turistička zajednica
Na sajmu ILLTM Cannes nastupilo je 16 hrvatskih tvrtki i ukupno 40 predstavnika turističkog sektora. ILTM Cannes sajam je koji okuplja ključne globalne aktere u segmentu premium i luksuznih putovanja te otvara nove poslovne prilike, a sudjelovanje hrvatskih tvrtki na tom sajmu dio je aktivnosti usmjerenih na jačanja prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje visoko kvalitetne destinacije. Ove godine na sajmu ILTM Cannes sudjelovalo je više od devet tisuća delegata i oko 2.500 kupaca iz 84 zemlje te održano više od 100 tisuća sastanaka.
Uz hotelski sektor, na ILTM-u sudjelovali su i hrvatski specijalizirani DMC-evi s ponudom iskustvenih putovanja, a promovirana je i domaća gastronomija s ponudom hrvatskih likera, rakije, arancina, ušećerenih badema i kultne Bajadere, čime je i kroz okuse prezentirana autentičnost Hrvatske.
U okviru ILTM Cannes-a organiziran je i bogat program edukacija, prezentacija i networking događanja.


