HTZ: Više od osam milijuna kuna za projekte udruženih turističkih zajednica
Osigurana sredstva za projekte udruženih turističkih zajednica kao i turističkih zajednica na nedovoljno razvijenom području namijenjena su za razvoj i unapređenje turističkog proizvoda, projekte destinacijskog menadžmenta te projekte istraživanja i oglašavanja.
Članovi Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice usvojili su odluku o raspisivanju Javnog natječaja za dodjelu sredstava za projekte udruženih turističkih zajednica u 2023. te Javnog natječaja za dodjelu sredstava za projekte regionalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu. Riječ je o natječajima u sklopu kojih će se sredstva, osigurana iz Fonda za udružene turističke zajednice, odnosno Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent dodjeljivati za projekte istraživanja i strateškog planiranja, razvoj turističkih proizvoda, komunikaciju i oglašavanje te za projekte destinacijskog menadžmenta, kao i za projekte koji se realiziraju sredstvima iz fondova Europske unije.
Na sjednici Turističkog vijeća usvojena je i odluka o odabiru strateških partnera za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima u 2023. godini za što su odobrene suradnje s turoperatorima i prijevoznicima u ukupnom iznosu oko 3,4 milijuna eura s uključenim PDV-om.
„Danas smo donijeli važne odluke za razvoj i promociju destinacija u svim dijelovima Hrvatske, kao i za promociju na inozemnim tržištima. Najveća sredstva do sada, više od osam milijuna eura, izdvojili smo za udružene turističke zajednice te za turističke zajednice na nedovoljno razvijenim područjima, za razvoj i unaprjeđenje turističkog proizvoda, projekte destinacijskog menadžmenta, kao i projekte istraživanja i oglašavanja. U hrvatskom zaobalju, kontinentu i unutrašnjosti leži iznimno velik turistički potencijal čijim korištenjem doprinosimo gospodarskoj revitalizaciji tih krajeva, ali i smanjenju opterećenja na visoko razvijene destinacije. Za predstavljanje na inozemnim tržištima izdvojeni su također dosad najveći iznosima te bih u tom kontekstu posebno istaknula strateška partnerstva s avioprijevoznicima i turoperatorima“, kazala je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
Na ovoj sjednici također je usvojena i odluka o odabiru medijskih agencija za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti na inozemnim tržištima u 2023. i 2024. godini uz mogućnost produljenja na 2025. godinu. Riječ je o ukupno četrnaest tržišta. Usto je usvojena i odluka o oglašavanju na Expediji, jednoj od najvećih svjetskih platformi za putovanja, a aktivnosti će se provoditi na tržištima Njemačke, Švedske, UK-a i SAD-a.