HTZ: Velika kampanja na najvažnijim europskim tržištima
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je brend kampanju koja će se provoditi na trinaest najvažnijih europskih tržišta u različitom vremenskom razdoblju, a trajat će do konca srpnja.
Glavni cilj kampanje „Experience Croatia…your memories are on us“ je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije.
Uzimajući u obzir bogatu hrvatsku turističku ponudu u kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti predivna priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura, itd.
„Snažnim promotivnim aktivnostima potičemo turiste iz svih dijelova svijeta da odaberu Hrvatsku za svoj idealni odmor i putovanje. Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti tijekom cijele godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Brend kampanja provodi se na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Italije, Poljske, Češke, Velike Britanije, Mađarske, Francuske, Nizozemske, Švedske, Slovačke i Švicarske. Promidžbene aktivnosti bit će realizirane kroz offline i online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu.
U prosincu prošle godine HTZ je krenuo s provedbom kampanje za rano bukiranje koja je prošli tjedan uspješno završena. Kampanja je bila aktivna na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, odnosno u onim državama koje najbolje reagiraju kada je riječ o ranim rezervacijama, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.