Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

HTZ: Usvojen Godišnji program rada za 2025. godinu

HTZ: Usvojen Godišnji program rada za 2025. godinu

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice usvojilo je Godišnji program rada za 2025. godinu, kojim se planiraju ukupni prihodi u iznosu od 55,3 milijuna eura, što uključuje i prihode iz posebnih fondova.


Ukupni planirani prihodi HTZ-a u 2025. veći su za 1,1 posto u odnosu na ovogodišnji program rada. Godišnjim programom rada za iduću godinu pojedinačno su definirani svi planirani zadaci i potrebna financijska sredstva za njihovo izvršenje, a kod provođenja promotivnih aktivnosti posebno će se voditi računa o onim kriterijima kojima gosti danas pridaju najveću pozornost - sigurnosti destinacije, ugodnoj klimi, cjenovnoj konkurentnosti i gostoljubivosti domaćina.

„Prilikom planiranja i definiranja ciljeva u vidu smo imali aktualne tržišne trendove prema kojima će najvažniji motivi putovanja biti turistički proizvodi poput kulture i baštine, city breaka te boravka u prirodi. Riječ je o segmentima ponude u kojima je Hrvatska vrlo konkurentna na globalnoj razini, a u prilog nam idu i pokazatelji prema kojima će putnici, posebice oni iz Europe, za svoja putovanja osigurati nešto veće budžete u odnosu na ovogodišnje“, rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Tom prigodom je naveo kako su među ključnim strateškim ciljevima HTZ-a za iduću godinu repozicioniranje brenda Hrvatske, ravnomjernija distribucija turističkog prometa kroz godinu kao i teritorijalna disperzija prometa te povećanje potrošnje po gostu.

U sklopu aktivnosti koje će se realizirati tijekom 2025. su i prioritetne inicijative Strateškog marketinškog i operativnog plana do 2027. s fokusom na 11 od 23 definirane inicijative, među kojima su programi dizajna inovativnih vrijednosti u sklopu kojih će naglasak biti na premium ponudi, ali i na manje poznatim destinacijama. Također, radit će se i na daljnjem promicanju turističke ponude u pred i posezoni te na unapređenju zračne povezanosti, a predviđena je i implementacija novih komunikacijskih alata u sklopu novog krovnog komunikacijskog koncepta.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image