HTZ: Promotivna kampanja za posezonu
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju „Experience Croatia… your memories are on us!“ koja će se provoditi do kraja listopada.
Foto: Ivo Biočina
Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske, a u središtu promocije su nautika, prirodne ljepote, eno-gastronomija, aktivni i kulturni turizam.
Paralelno s tim je i na društvenim mrežama Facebook i Instagram pokrenuta kampanja „The Great Croatian Road Trip“, koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao održive i prometno lako dostupne destinacije. Aktivnosti se provode na četrnaest europskih tržišta na kojima će biti istaknuti i prijedlozi putovanja kako bi auto gosti na najbolji način mogli upoznati krajolik, kulturne znamenitosti i prirodno bogatstvo Hrvatske. Želja je promovirati putovanja izvan glavnih ljetnih mjeseci, isticati pristupačnost i kvalitetu ponude, a dodatno će se ljubitelje putovanja poticati na sporije, kvalitetnije i detaljnije upoznavanje s cjelokupnom ponudom hrvatskih destinacija.