Natječaj je otvoren do 21. listopada 2024. godine, a prijave se zaprimaju u elektronskom obliku.
Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2025. godini, koja svojom prepoznatljivošću i ugledom mogu doprinijeti nacionalnoj turističkoj promociji.
„Hrvatska je prepoznata kao destinacija bogata različitim događanjima koja često brojnim gostima predstavljaju i glavni motiv dolaska. Upravo zato i tijekom iduće godine planiramo provoditi marketinške suradnje s organizatorima top događanja, odnosno onih događanja od nacionalne važnosti jer tako, između ostalog, izravno podržavamo promociju ovog segmenta turističke ponude, ali i zemlje u cjelini. Pritom su nam posebno važna događanja koja se održavaju izvan glavne turističke sezone te ona događanja koja doprinose povećanju potražnje za našom zemljom, odnosno koja utječu na povećanje turističkog prometa, ali i potrošnje“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Riječ je o aktivnostima i programu putem kojih HTZ provodi marketinške suradnje i aktivnosti s organizatorima najznačajnijih događanja kulturnog, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja, a koja doprinose turističkoj promociji i vidljivosti naše zemlje na globalnoj razini. Glavni predmet poziva jest suradnja kroz promociju događanja u svim fazama provedbe projekta, uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto/video materijala.
Na natječaj se mogu prijaviti organizatori top događanja u Hrvatskoj koja ispunjavaju osnovne uvjete natječaja, kao što su događanja koja predstavljaju motiv dolaska turista. Kod toga će prednost imati događanja izvan glavne turističke sezone, zatim događanja koja značajno pridonose promociji nacionalnog turističkog brenda i pozitivnom imidžu Hrvatske te svojim održavanjem i aktivnostima pozitivno utječu na razvoj destinacije, povećanje turističkog prometa i potrošnje, kao i događanja koja svojim popratnim programom kvalitetno prezentiraju turističku ponudu destinacije i potiču posjetitelje na dodatnu turističku potrošnju itd.
Posebno imenovano povjerenstvo vrednovat će sve pristigle prijave i prijedloge, a odluku o izboru partnera donijet će Turističko vijeće HTZ-a.