Alps-Adriatic-Amazing: Promotivna kampanja Hrvatske, Slovenije i Austrije na tržištu SAD-a
Hrvatska, Slovenija i Austrija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju na velikom i značajnom tržištu SAD-a, u čijem su središtu prirodne ljepote, aktivan turizam i gastronomija triju država.
Zajedničku kampanju „Alps-Adriatic-Amazing“ provode Hrvatska turistička zajednica i njezino Predstavništvo u New Yorku, Slovenska turistička organizacija (STO) i Austrijska nacionalna turistička organizacija (ANTO), a sve s ciljem još snažnijeg pozicioniranja triju zemalja kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija među američkim ljubiteljima putovanja.
„Hrvatska i Slovenija iza sebe imaju puno uspješnih realiziranih projekata u zajedničkom predstavljanju na dalekim tržištima poput Kine i Australije, a posebno nas veseli što nam se ovom prilikom u predstavljanju na velikom i značajnom tržištu SAD-a, priključila i Austrija. Očekujemo vrlo dobre rezultate ove suradnje, posebice kada znamo da tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Važno je napomenuti kako su gosti s dalekih tržišta iznimno važni iz razloga što najčešće putuju izvan glavnih ljetnih mjeseci te vrlo često posjećuju veći broj destinacija prilikom boravka u Hrvatskoj, odnosno nerijetko našu zemlju kombiniraju s drugim destinacijama Europe pa smo tako dio njihova šireg europskog itinerera“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. U prvih osam mjeseci ove godine u Hrvatskoj se odmaralo osam posto više gostiju iz SAD-a, koji su ostvarili šest posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje lani.
Kampanja podrazumijeva i marketinšku suradnju s renomiranim medijem za putovanja Condé Nast Traveler USA, na čijim se kanalima očekuje realizacija više od 12 milijuna impresija, a kako je sredstva za ovu kampanju osigurala Europska unija kroz program Europske putničke komisije (ETC) „Co-branding of Promotional Campaigns“, kojim je omogućeno sufinanciranje 50 posto ukupne vrijednosti projekta, kampanja za cilj ima i promociju Europe kao vodećeg turističkog odredišta na globalnoj razini.
„Prošle smo godine zabilježili impresivnih 28 posto rasta noćenja američkih gostiju u Sloveniji, dosegnuvši najveći broj do sada. Ove godine bilježimo daljnji rast od 17 posto, što je pokazatelj sve većeg interesa američkih turista za našu zemlju. Ciljane promotivne aktivnosti Slovenije na tržištu SAD-a pojačane su zajedničkom promotivnom kampanjom s Austrijom i Hrvatskom. Vjerujemo da udruživanjem snaga na dalekim tržištima poput američkog možemo postići još zapaženije rezultate. Ova kampanja priča jedinstvenu priču o regiji koja se proteže od Alpa do Jadrana, nudeći bogato i raznoliko iskustvo. Uvjereni smo da će kampanja ojačati poziciju Slovenije među vodećim europskim destinacijama koje svojom jedinstvenom prirodom i održivim pristupom privlače brojne američke putnike“, rekla je Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turističke organizacije.
S obzirom da se putem kampanje, između ostalog, želi inspirirati buduće i potencijalne posjetitelje na putovanja u Europu kroz sugestije i prijedloge aktivnosti koji uključuju sve tri zemlje, u njenom su fokusu prirodna baština, kultura, eno-gastronomija, održivost i inkluzivnost, prezentirani kroz koncept tzv. sporih, opuštenih putovanja.
„Naša istraživanja tržišta pokazala su da mnogi Amerikanci posjećuju Austriju u kombinaciji s jednom ili više njezinih susjednih, odnosno najbližih zemalja. Činjenica je da obilazak južnog dijela Austrije uz posjet Sloveniji i Hrvatskoj američkim gostima pruža poseban doživljaj i novi pogled na europsku turističku mapu“, izjavila je Astrid Steharnig-Staudinger, direktorica Austrijske turističke organizacije.
Geografski gledano, promotivne aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na Zagreb, Zagorje, Kvarner te Zadarsku županiju, dok se primjerice Austrija koncentrirala na južni dio zemlje, s destinacijama poput Graza i regije Koruške. Glavnu ciljanu skupinu čini američki FIT (Free Independent Travellers) segment visoke platežne moći
Do kraja tekuće godine u planu je i zajednički nastup s prezentacijom kampanje na jednom od B2B događanja u SAD-u iz domene luksuznog i premium turizma.