Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

TZ Splitsko-dalmatinske županije: Novi vizualni identitet

TZ Splitsko-dalmatinske županije: Novi vizualni identitet

Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije odabrala je novi vizualni koncept koji će od sada biti sastavni dio njezinih promotivnih aktivnosti.


Novi vizualni koncept osmislio je Studio za branding, dizajn i komunikacije – Filburg koji je osvojio prvu nagradu za rad pod nazivom „Lipo li je“. Osnovu prvonagrađenog rješenja čini logotip koji uz minimalnu tipografsku intervenciju usmjerava pozornost na Srednju Dalmaciju. Novo rješenje odabrano je između dvadeset radova pristiglih na natječaj, čime će se zamijeniti dosadašnji logo i ostali vizualni elementi koji se koriste u promidžbi od 2007. godine.

„Osuvremenjivanje vizualnoga identiteta otvara nove mogućnosti u pozicioniranju Srednje Dalmacije kao konkurentne i privlačne destinacije. Ovim korakom nastojimo unaprijediti prepoznatljivost i atraktivnost Splitsko – dalmatinske županije te dodatno ojačati brend Srednje Dalmacije na globalnoj turističkoj karti. Odabrani koncept je jednostavan i lako ga je povezati s našom destinacijom, u radu uvijek težimo pratiti suvremenost, vodeći računa da zadržimo autentičnost i identitet“, izjavila je Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.

Prvonagrađeni rad odlikuje se jednostavnošću i minimalizmom, dok je cijeli koncept vođen jasnom temom. „Dalmacija ima izuzetno snažan identitet i karakterističan životni stil. Pretočiti sve ono što nama znači Dalmacija, sve mirise, zvukove i uspomene u vizualni jezik koji će istovremeno nešto značiti i gostima širom svijeta tražilo je puno promišljanja. Osjećamo privilegiju i odgovornost što je naše viđenje odabrano kao temelj za daljnji rad. Dalmacija je mjesto gdje se susreću kamen i more, strast i opuštenost, drevno i novo, a upravo se u pogledu na pučinu ogledaju ovi parovi. Zato smo kao ključni motiv našeg rješenja odabrali upravo pučinu, motiv koji komunicira dalmatinski stil života na elegantan način. Na pučini se stvari ogledaju, ona je beskonačna, okružuje nas potpuno ali i poziva na otkrivanje tajni skrivenih ispod nje. Smještanjem logotipa u rez pučine stvara se arhetipski znak koji vizualno evocira mnoge esencijalno dalmatinske priče, od antike — tretman slova implicira istovremeno rimske kapitele, kao i poneko grčko slovo, preko sunca, planina i jedara nad pučinom do profinjenosti i elegancije. Fotografije vode glavnu riječ u komunikaciji, neposredne, nesavršene, pune života, ljudske, dok je logotip na pučini njihova nadogradnja“, pojasnio je Andrej Filetin, kreativni direktor studija Filburg.

U nastavku su naglasili kako im je cilj bio stvoriti ozračje koje će svaku osobu intuitivno potaknuti da pomisli „Lipo li je“. Novi vizualni koncept primjenjivat će se na svim platformama TZ Splitsko- dalmatinske županije, novoj mrežnoj stranici koja je objavljena krajem studenoga 2023. godine kao i na svim društvenim mrežama.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image