
Novi hotel: Uskoro se otvara Novotel Zagreb
U svibnju je planirano otvaranje hotela Novotel Zagreb koji će imati 170 soba i biti prvi hotel ovog brenda u Hrvatskoj.
Foto: Novotel Valancia Lavant
Dizajniran s naglaskom na ravnotežu i opuštanje Novotel Zagreb imat će prostrani wellness centar s fitness zonom, hammamom i saunom te vrt i terasu za opuštanje i uživanje u panoramskom pogledu na glavni grad.
Poslovnim gostima na raspolaganju bit će moderne konferencijske dvorane koje se protežu na 700 četvornih metara, opremljene za različite događaje, od velikih konferencija do intimnih okupljanja. Smješten na Slavonskoj aveniji, samo 20 minuta od zračne luke, hotel će biti idealno polazište za istraživanje Zagreba.
Otvaranjem hotela diljem Europe poput onih u Španjolskoj, Francuskoj i Njemačkoj te prvi put u Hrvatskoj i uskoro na Malti, Novotel nastavlja globalno širenje brenda.
Novotel je osnovan 1967. i pokretač je koncepta udobnosti po pristupačnoj cijeni s fokusom na pružanje vrhunske usluge obiteljima i poslovnim putnicima. Od tada se razvio u globalno prepoznatljiv brend s gotovo 600 hotela u više od 60 zemalja, a u planu je otvaranje više od 180 hotela. Kroz usluge koje pruža poslovnim putnicima i obiteljima koje žele dijeliti kvalitetne trenutke Novotel ističe važnost uravnoteženog života. Od fleksibilnih radnih prostora koji potiču produktivnost do opuštenih zajedničkih prostora savršenih za druženja s obitelji i prijateljima, svaki aspekt Novotela osmišljen je kako bi gosti bili zadovoljni.
S više od 300 objekata u 24 zemlje samo u Europi najnoviji hoteli svjedoče o snažnom rastu brenda diljem kontinenta.
“Strateško širenje Novotela diljem Europe naglašava našu posvećenost rastu i inovacijama brenda. Naša strategija usmjerena je na ponudu raznolikih prostora koji savršeno spajaju posao i zadovoljstvo i omogućuju gostima da se opuste, povežu i usredotoče na ono što je važno. Kako rastemo Novotel ostaje posvećen oblikovanju budućnosti putovanja s uravnoteženim pristupom usmjerenim na iskustva koja suvremeni putnici znaju cijeniti“, rekao je Philippe Bijaoui, direktor razvoja za Europu i Sjevernu Afriku za premium, srednji i economy segment.