Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Europa-Park: Promocija Hrvatske u najpoznatijem zabavnom parku u Njemačkoj

Europa-Park: Promocija Hrvatske u najpoznatijem zabavnom parku u Njemačkoj

Najpoznatiji zabavni park u Njemačkoj – Europa-Park u Rustu sa šest milijuna posjetitelja godišnje drugi je najposjećeniji park u Europi, a posebnu tematsku cjelinu posvetit će Hrvatskoj.

Park se proteže na gotovo milijun četvornih metara i ima više od sto zabavnih atrakcija, među kojima su i adrenalinski roller coasteri te posjetiteljima nudi mogućnost raznih doživljaja u svojih šesnaest velikih cjelina.

Obitelj Mack, vlasnici Europa-Parka odlučili su kao novu atrakciju izgraditi tematsku cjelinu, koja će biti posvećena Hrvatskoj i u cijelosti otvorena 2024. godine. Osim toga, već za ovu sezonu koja započinje 25. ožujka u parku se otvara hrvatsko kino pod nazivom „Traumzeitdome Kroatien“. Kino, odnosno film u 3D tehnologiji posjetiteljima će pružati mogućnost virtualnog posjeta Hrvatskoj kroz prikazivanje najpoznatijih hrvatskih znamenitosti, poput dubrovačkih zidina, hrvatskih otoka, nacionalnih parkova, parkova prirode, a gledatelje će kroz film i svoje izume voditi Nikola Tesla.

Uoči samog otvorenja nove sezone u Europa-Parku održana je konferencija za inozemne medije, na kojoj je prezentiran projekt hrvatske tematske cjeline te prikazan dio filma o Hrvatskoj.
„Lokacija parka na samoj njemačko-francuskoj granici, pored gradova Freiburga i Strassbourga čini je idealnim mjestom za predstavljanje Europe, njenih zemalja i njihovih kultura. Velika nam je čast što se nakon desete godišnjice priključenja Hrvatske Europskoj uniji te posebno u godini ulaska Hrvatske u šengenski prostor i eurozonu u ovako velikoj zabavnoj destinaciji otvara tematska cjelina posvećena Hrvatskoj. Ovo je odlična mogućnost dodatne promocije naše zemlje u srcu Europe“, istaknuo je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Svaka cjelina u parku na kreativan i originalan način predstavlja jednu europsku zemlju kroz koju posjetitelj dobiva uvid u glavne karakteristike te zemlje, putem tipične arhitekture i gastronomsku ponudu. „Europa-Park jako je popularan u Njemačkoj, ali i okolnim zemljama i otvaranje tematske cjeline zasigurno će imati pozitivne efekte na promociju Hrvatske u Njemačkoj, Švicarskoj i Francuskoj. U sklopu hrvatskog prostora pruža se idealna prilika da na kreativan način dođemo u izravan kontakt s novim potencijalnim klijentima i obiteljima koji su naša primarna ciljna skupina gostiju“, istaknuo je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj.

Inače, Europa-Park ujedno je i najveći njemački hotelski resort sa 5.800 ležajeva te dvije tisuće dodatnih smještajnih jedinica u samome Rustu, velikim brojem restorana, barova, konferencijskih dvorana te 23 sata dnevnim show programom za posjetitelje. Park je osam puta osvojio Golden ticket award, dok je dio Parka „Rulantica“ proglašen najboljim vodenim parkom u Njemačkoj.

„Iznimno smo zadovoljni što će Hrvatska biti uključena u priču o uspjehu Europa-Parka kao nova tematska cjelina koja će biti otvorena 2024. godine. Na taj način milijuni gostiju jednog od najboljih svjetskih zabavnih parkova dobit će priliku vidjeti i upoznati s dijelom brojnih znamenitosti Hrvatske, koju je čine posebnom i jedinstvenom. Siguran sam kako će ova nova tematska zona biti iznimno atraktivna i privući brojne posjetitelje, potaknuti ih da dođu u Hrvatsku i osobno dožive sve što naša zemlja nudi, od prirodnog do kulturnog i povijesnog bogatstva“ kazao je državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Tonči Glavina.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image