Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Crikvenica: Otvoren Aminess Younique Narrivi Hotel

Crikvenica: Otvoren Aminess Younique Narrivi Hotel

Aminess Younique Narrivi Hotel postao je dio Aminessovog portfelja još u ožujku ove godine kada je Aminess Hospitality Group preuzela njegovo operativno poslovanje.

Hotel je smješten u središtu Crikvenice i jedan je od 16 hotela u portfelju kompanije Aminess Hotels & Resorts, Raspolaže sa 40 soba, odiše luksuzom i gostima nudi maksimalnu udobnost. Od impresivne arhitekture do vrhunske usluge ovaj boutique hotel postavlja standarde za nova iskustva, a posebno se ističe ekskluzivni wellness centar smješten na najvišoj etaži hotela kao i izvrsna gourmet ponuda.

„Kod boutique hotela poput ovog još je važnije dobro poznavanje želja i potreba gostiju nego što je to slučaj u standardnom hotelskom smještaju. Zbog toga smo pažljivo kombinirali različite segmente ponude s vrhunskim dizajnom, naprednim tehnologijama i potpuno personaliziranim pristupom kako bi gostima ostali u trajnom sjećanju“ izjavio je Domagoj Trivić, direktor Aminess Younique Narrivi Hotela.

Aminess Younique Narrivi Hotel 3

Dizajn interijera hotela potpisuju Pero Vuković i Mislav Barada iz projektantske tvrtke ARHIV arhiva i urbanizam d.o.o., spojivši modernizam s tradicionalnim elementima karakterističnima za staru jezgru Crikvenice u kojoj se nalazi hotel. Za potpun doživljaj interijera bili su zaduženi Patricija Purgar i Janko Ivčić, akademski slikari iz Zagreba i članovi Hrvatskog društva likovnih umjetnika s bogatim iskustvom u postavljanju samostalnih izložbi. Njihove slike vjerno prate dizajn interijera Aminess Younique Narrivi Hotela.

Ono što ovaj hotel čini posebnim je Younique brend koji stoji iza njega. Younique brend predstavlja jedinstvenu kategoriju Aminess hotela koju karakterizira impresivna arhitektura, jedinstven položaj i vrhunska usluga, stvarajući osjećaj posebnosti kod svakog gosta. Cilj uvođenja Younique brenda je omogućiti gostima jednostavnije snalaženje u Aminess ponudi te odabir smještaja prema vlastitim preferencijama i očekivanjima, u ovom slučaju – najviših standarda kvalitete i posebnosti smještaja.

Aminess Younique Narrivi Hotel 4

Novom klasifikacijom svojih objekata Aminess Hotels & Resorts dodaje novu dimenziju svom portfelju, dok Aminess Hospitality Group nastavlja razvijati inovativne koncepte i prilagođene usluge koje će iznova oduševljavati goste.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image