Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Cres: Otvoren prvi otočki Marriott hotel

Cres: Otvoren prvi otočki Marriott hotel

Na otoku Cresu otvoren je hotel “The Isolano”, brendiran oznakom Autograph Collection by Marriott, čija vrijednost investicije iznosi 17 milijuna eura.

Iza ovog projekta, započetog prije više od dvije godine stoji tvrtka Valdarke d.o.o. uspješnog hotelskog menadžera i rođenog Cresanina Nikole Avrama, a riječ je o prvom Marriott hotelu otvorenom na otoku u Hrvatskoj. Autograph Collection označava podbrend Marriotta koji je rezerviran za boutique luksuzne hotele kategorizirane s pet zvjezdica, a koji naglašavaju autentičnu lokalnu kulturu i odaju počast arhitektonskom, interijerskom i turističkom artizmu.

Podbrend Autograph Collection u svome portfelju broji više od 300 hotela smještenih na najatraktivnijim lokacijama u čak 50 zemalja svijeta, a sada se na tu kartu upisala i Hrvatska.

Novi resort The Isolano Autograph Collection na Cresu raspolaže s 49 prostranih, elegantno uređenih soba u pet kategorija, dva vanjska grijana bazena, beach barom, dvoranom za evente, nekoliko različitih gastro lokacija, kao i modernim wellness i SPA centrom, a goste će posebno oduševiti ekskluzivan pristup plaži, samo nekoliko koraka od njihovih soba.

Dizajn pak evocira autentični jadranski šarm pa tako ovaj hotel sadrži kamen s otoka Brača, pažljivo uklopljen u arhitekturu i dekor, kako bi gosti od samog trenutka dolaska osjetili povijest i tradiciju cjelokupnog podneblja morske Hrvatske. Uređenje interijera potpisuje dizajnerica Kristina Zanić.

Eksterijer hotela okružen je netaknutim krajolicima i skrivenim plažama te nudi izravan pristup obali i prekrasan pogled, a nalazi se na samo desetak minuta hoda od grada Cresa. Cijeli objekt osmišljen je kao skladan spoj modernog dizajna s decentnim elementima, dok je interijer nadahnut opuštenim i autentičnim ambijentom starih kamenih sela te šarenih kuća na creskoj rivi. Posebna pažnja posvećena je očuvanju tradicionalnog izgleda, gdje se osjeća venecijanski arhitektonski utjecaj koji je kroz stoljeća ostao prisutan na otoku.

Cres 1

„Hotel će biti otvoren nekoliko tjedana, a zatim ćemo krenuti s pripremama za iduću sezonu te ga ponovo svečano otvoriti u ožujku 2025. godine, u kojoj obilježavamo 180 godina turizma na otoku Cresu. Neizmjerno smo ponosni što smo ovim projektom Hrvatsku dodatno pozicionirali kao idealnu turističku destinaciju koja je otvorena za rast i razvoj ključne industrijske grane. Također, u cijeloj priči imamo i taj ekskluzivitet i moment otočke vibrantnosti što na cjelokupnoj jadranskoj obali još nije viđeno. To me baš veseli jer već primamo niz upita iz cijele Europe, SAD-a i drugih prekooceanskih država. Mislim da ćemo zbog snage brenda Marriotta biti velika reklama za Hrvatsku“, kazao je Avram.

Generalni mandžer Mario Ivić kazao je kako su hoteli pod brendom Autograph Collection poznati po tome što pružaju jedinstvene doživljaje svojim gostima, čime se izdvajaju od standardiziranih luksuznih hotela. Oni spajaju vrhunski komfor s lokalnim karakterom, promovirajući kulturnu baštinu i autentičnost destinacije u kojoj se nalaze.

“Osim spomenutih dizajnerskih i kultuloroških značajki hotel se ističe i po energetskoj učinkovitosti s naglaskom na održivost. Upotreba prirodnih materijala poput kamena i drva doprinosi stvaranju ugodne i mirne atmosfere, koja će gostima pružiti istinski doživljaj boravka u skladu s prirodom. Time se naglašava i važnost očuvanja okoliša, što je u skladu s globalnim trendovima održivog turizma, ali i s lokalnim vrijednostima Cresa, jednog od najočuvanijih i najljepših otoka na Jadranu. Također, hotel plijeni visokom tehnološkom funkcionalnošću, pa tako gosti mogu pristupiti svojim sobama pomoću pametnih telefona, bez potrebe za fizičkim ključevima, čime im se pruža dodatna praktičnost i sigurnost. Sobe su također opremljene naprednom tehnologijom, uključujući pametne televizore i automatizirane kontrole rasvjete i temperature, omogućujući gostima prilagodbu prostora za maksimalnu udobnost”, istaknuo je Ivić dodavši kako je hotel adult friendly.

Cres 2

Za gastronomsku ponudu zadužen je tim na čelu s Aleksandarom Kerekesom, talentiranim chefom, poznatim po inovativnim kulinarskim kreacijama i korištenju lokalnih namirnica.

Portfelj Marriott Internationala u Hrvatskoj trenutno obuhvaća pet objekata u ključnim turističkim i poslovnim odredištima: Sheraton Dubrovnik Riviera, Le Méridien Lav Split, AC Hotel by Marriott Split, Westin Hotel Zagreb te Sheraton Hotel Zagreb. Otvaranje Autograph Collection hotela na Cresu značajno će pridonijeti razvoju turizma na ovom otoku, čime će postati nova luksuzna destinacija na Jadranu. Uz to, za 2025. godinu planirano je otvaranje Opatija Marriott Hotela, dok se za 2026. godinu najavljuje otvaranje još jednog hotela iz Autograph Collection brenda, ovaj put u Komiži na otoku Visu.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image