Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Sportska odjeća: Trenirke se nose i u uredu

Sportska odjeća: Trenirke se nose i u uredu

Ležernija uredska odjeća bit će sve traženija, što će tržištu sportske odjeće osigurati porast od 25 posto na 551 milijardu dolara do 2025. godine.

Kako je dvoje od petero ljudi na globalnoj razini nastavilo raditi od kuće u 2022. godini, potražnja za udobnom sportskom odjećom i dalje je visoka, pokazuju to rezultati ankete koju je provela svjetska kompanija za analizu podataka i savjetovanje GlobalData. U toj anketi je 55 posto ispitanika kazalo da u sportskoj odjeći još uvijek provodi više vremena od onog koje koriste za sportske aktivnosti, što će po navodima analitičara ove kompanije dovesti do toga da će se hibridni rad početi probijati u tradicionalne urede.

“Ljudi su mogli više nositi odjeću za slobodno vrijeme dok su radili od kuće tijekom pandemije. S nastavkom hibridnog rada oni će se htjeti i dalje odijevati ležerno i vježbati u dane kada nisu u uredu. Što se tiče rada u uredu očekujemo da će i on postati ležerniji, kaže Louise Deglise – Favre, analitičarka odjeće u tvrtki GlobalData. Po njezinim riječima trenirke u uredu i ležerniji izgled bit će sve popularniji. To će tržištu sportske odjeće osigurati impresivan rast od 25,1 posto na 551 milijardu dolara između 2021. i 2025. godine.

Najnovije kompanijino izvješće, objavljeno pod nazivom „Globalno tržište sportske odjeće 2020.-2025.“, otkriva da su četvrtinu prodane odjeće u 2020. godini činili sportski komadi budući da je više ljudi radilo od kuće. Iako se očekuje da će udio sportske odjeće lagano pasti u 2022. godini, jer ljudi se vraćaju elegantnijoj odjeći za društvena događanja, sportska odjeća će i dalje ostati popularna za dom, posao i vježbanje, čime će se povećati njezin udio na tržištu odjeće na impresivnih 23,6 posto do 2025. godine. „Kako se hibridni rad nastavlja i brendovi prihvaćaju trend ležernijeg načina odijevanja, potrošači će i dalje željeti višenamjenske, udobne sportske komade koji su prikladni za nošenje kod kuće i u društvenom okruženju. Međutim, sportska odjeća koja se koristi isključivo za sportske aktivnosti također će biti važna jer potrošači i dalje daju prioritet svom zdravlju i kondiciji“, navodi ova analitičarka. Usto naglašava da će se timski sportovi prvi put nakon pandemije odvijeti bez smetnji tijekom cijele godine te se očekuje nastavak rasta aktivnosti na otvorenome i biciklizma u 2022. kao i u narednim godinama.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image