Požeško-slavonska županija: Nastavak trenda rasta
U posljednjih šest godina u Požeško-slavonskoj županiji kontinuirano se bilježe dvoznamenkaste stope rasta, a pozitivan trend nastavlja se i ove godine.
Foto: Vinogorje Kutjevo, arhiva Turističke zajednice Požeško-slavonske županije
Da je Požeško-slavonska županija hit među domaćim i stranim gostima potvrđuju izvrsni turistički rezultati za prošlu godinu u kojoj je evidentiran najveći porast broja noćenja i to za više od 40 posto u odnosu na referentnu i u svim dijelovima Hrvatske rekordnu 2019. godinu.
Veliki interes gostiju za destinaciju Zlatna Slavonija koja obuhvaća čitavo područje Požeško-slavonske županije, utjecao je na investitore, pa se tako neke od najvećih investicija u turizam u kontinentalnom dijelu Hrvatske događaju upravo u ovom dijelu Hrvatske. Tako se primjerice uskoro očekuje izgradnja hotela Shhhuma u Velikoj, kupališnom srcu Slavonije, u ambijentalnom predgrađu Požege otvorit će se i prvi difuzni hotel na ovome području, Zlatni lug. Među vrijednim investicijama su i turističke vile u Lipiku, luksuzno planinsko naselje Zvečevo na Papuku s respektabilnim brojem vila najviše kategorije, nedavno otvoreni Muzej bećarca u Pleternici...
Paralelno s porastom broja noćenja rastu i broj i kvaliteta smještajne ponude koja je u zadnjih šest godina udvostručena. Unatoč stalnim otvaranjem novih smještajnih kapaciteta, u cijeloj Slavoniji potražnja je kontinuirano veća od ponude.
„Iako turizam niti nije primarni gospodarski cilj ovih krajeva, nego izvrsna nadopuna subjekata kvalitetne ponude, ekspanzija turističkog prometa nastavit će se i ove godine. U strateškom razvoju destinacije temeljenom na odrednicama Strategije održivog turizma Republike Hrvatske do 2030. u čijem je fokusu zelena transformacija i podizanje kvalitete, nastavljamo s lanjskim uspješnim projektima, ali i pokrećemo nove“, ističe Maja Jakobović, direktorica Turističke zajednice Požeško-slavonske županije.
Županijska turistička zajednica projektom Zlatna Slavonija Eno&Gastro prošle je godine predstavila originalan pomak u eno-gastronomiji kroz direktno podizanje kvalitete destinacije, a turistički znalci opisali su ga kao odlični primjer kako se strateški razvija destinacija.
„I u 2023. nastavljamo s novim izazovima u eno-gastro ponudi i nećemo se zadržati samo na ponudi hrane i pića. Među novim projektima koje pripremamo je i Zlatna Slavonija Outdoor koji će istaknuti i promicati sve aktivnosti koje ovaj „planinski“ dio Slavonije nudi. Kroz sve aktivnosti ove godine provlačit će se destinacijski brend Zlatna Slavonija, a slogan „doživi“ vezat ćemo uz sve podbrendove kako bismo zaokružili čitavu priču“, kaže direktorica TZ Požeško-slavonske županije, pozivajući ljubitelje putovanja da već ovog proljeća istraže i dožive prirodne ljepote, kulturne znamenitosti i vrhunski vinski i gurmanski doživljaj Zlatne Slavonije.