Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

Mövenpick Zagreb: Dobrotvorna kampanja „Kilogram dobrote“

Mövenpick Zagreb: Dobrotvorna kampanja „Kilogram dobrote“

Mövenpick Hotels & Resorts najavljuje godišnju kampanju „Kilogram dobrote“ koja će se provoditi tijekom listopada, a prikupljat će se donacije u odjeći, hrani, igračkama i školskom priboru.

Mövenpick Zagreb već drugu godinu sudjeluje u kampanji „Kilogram dobrote“ i poziva svoje goste i građane da doniraju najmanje jedan kilogram potrepština.

"Mövenpick vjeruje u vrijednost hrane kao snage u širenju dobra i sredstva za pozitivne promjene, stoga donesite vrećicu s donacijama u jedan od naših hotela koji sudjeluju u kampanji", rekao je Kishan Chandnani, globalni potpredsjednik Premium Brendova, Accor.

"Kilogram dobrote svake godine daje nam priliku da Mövenpickovu velikodušnost proširimo na zajednice i potaknemo ih da sudjeluju u kampanji. Kilogram dobrote omogućuje nam da "iziđemo" iz naših hotela i podijelimo hranu, odjeću, igračke i školski pribor onima kojima je to najpotrebnije i tako im vratimo osmijehe na lica", dodao je Chandnani.

U ovogodišnjoj kampanji cilj je prikupiti 25 tisuća kilograma donacija u 77 Mövenpick hotela diljem svijeta, a to je najveći broj hotela do sada. Ostvarenjem ovog cilja premašit će se 100 tisuća kilograma doniranih od početka kampanje 2015. Moć dobrote može promijeniti trenutke – i živote. Prošle godine kampanji se pridružio tada novootvoreni Mövenpick Zagreb i prikupio 509 Kilograma dobrote za SOS Dječja sela u Lekeniku i Ladimirevcima te razveselio više od 150 njihovih korisnika. Primjerice, Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai i Mövenpick Hotel Apartments Al Mamzar Dubai zajedno su prikupili više od tri tisuće kilograma potrepština.

“Dobra djela imaju težinu. Naš tim u Mövenpicku Zagreb sa zadovoljstvom će tijekom listopada preuzeti donacije u ime udruge „Dobra volja“. Jednostavno napunite torbu s najmanje kilogramom donacija, dostavite je u naš hotel i otiđite s osmijehom i punog srca. To je jednostavan način da napravite nešto dobro, da se osjećate dobro i širite pozitivne vibracije diljem Zagreba. Kad udružimo snage, Kilogram dobrote je doista lagan posao – samo ga spakirajte, donesite i budite dio promjene. Svaki kilogram se računa!”, rekao je Hans Prins, direktor Mövenpicka Zagreb.

Svoj kilogram dobrote za udrugu „Dobra volja“ možete dostaviti u Mövenpick Zagreb od 1. do 31. listopada.

Za one koji žele sudjelovati u plemenitoj kampanji i pomoći u dostizanju rekordnih 100 tisuća kilograma, svaka donacija je dobrodošla, a prioritet su hrana, odjeća, higijenske potrepštine i školski pribor.

Tijekom listopada Mövenpick poziva goste i pratitelje da prošire vijest o kampanji „Kilogram dobrote“ na društvenim mrežama koristeći hashtag #KiloOfKindness i označavajući @MovenpickHotels.

Za više informacija o hotelima koji sudjeluju u kampanji i njihovim humanitarnim partnerima posjetite https://www.movenpick.com/en/kilo-of-kindness.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image