U Svetom Martinu na Muri u od 23. do 25. listopada održat će se prvi Green Destinations Regional Training Event u svijetu na kojem će se raspravljati o održivom upravljanju turizmom.
Nakon iznenadnog odlaska novoizabranog direktora Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji, Hrvatska turistička zajednica ponovo je objavila natječaj za izbor čelnog čovjeka koji će u sljedeće četiri godine voditi ured u Londonu.
Natječaj za izbor direktora Predstavništva u Velikoj Britaniji objavljen je na službenim stranicama HTZ-a, a prijave se zaprimaju do 21. listopada 2023. godine.
Kandidati koji se prijave na natječaj moraju imati završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij te najmanje četiri godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima u turizmu ili marketinga u turizmu, odnosno najmanje šest godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima. Usto se traži znanje jednog i poznavanje još jednog stranog jezika ili jezika turističkog tržišta za koje je predstavništvo nadležno te poznavanje turističkog tržišta, a kandidati moraju priložiti i prijedlog četverogodišnjeg plana aktivnosti ureda.
Uz poziv svim ambicioznim i kompetentnim kandidatima da podnesu prijave na natječaj direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić je istaknuo kako predstavništva imaju važnu ulogu u provedbi promotivnih, marketinških i PR aktivnosti, a važni su i zbog uspostave novih poslovnih suradnji s najvažnijim turističkim subjektima. „Proaktivna promocija i pozicioniranje Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije naš je zajednički zadatak, a njihovu dodatnu ulogu vidimo u stvaranju i održavanju kontakata s ključnim inozemnim partnerima i gospodarskim subjektima koji doprinose ostvarenju strateških i poslovnih ciljeva hrvatskog turizma.“
Prijave na natječaj dostavljaju se isključivo na adresu elektroničke pošte
Nakon pozitivnih rezultata ostvarenih u špici sezone i u rujnu se bilježe stope rasta u dolascima i noćenjima gostiju.
Na natječaj se mogu javiti sve pravne osobe (udruge, ustanove, institucije i slično) koje žele prijaviti projekte za nadolazeću godinu, a natječaj je otvoren do 31. listopada 2023. godine.
Nakon promotivnih rezultata ostvarenih u protekle dvije godine Hrvatska turistička zajednica pokrenula je kampanju „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“ koja će se provoditi do sredine studenoga.
Trend s više turističkih dolazaka, ali s kraćim boravcima u destinacijama potvrđen je i tijekom kolovoza u kojem su najviše noćenja ostvarili gosti iz Njemačke, Hrvatske i Slovenije.