Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju „Naturally Yours – taste, feel, Love“ na tržištu SAD-a.
Udruga poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) sklopila je memorandum o suradnji s udrugom WWF Adria koja je dio mreže Svjetske organizacije za zaštitu prirode. WWF, koja djeluje u više od sto zemalja i podupire oko 3000 najrazličitijih projekata u zaštiti i očuvanju okoliša.
U najeminentnijim britanskim medijima kao što su Telegraph, Times, ali i nacionalna televizija ITV Hrvatska je prezentirana kao atraktivna, kvalitetna i popularna turistička destinacija.
Objave u najeminentnijim britanskim medijima rezultat su suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu s uredništvima tih medija, a suradnja je realizirana kroz organizaciju studijskih putovanja za novinarke Jane Foster i Mary Novakovich te produkcijski tim ITV-a predvođen TV voditeljicom Larisom Corda.
Tako su turistički potencijali Hrvatske na britanskom ITV-u približeni kroz emisiju „This Morning“ u sklopu koje su dočarane atrakcije Splita i Brača, a u fokusu su bili Dioklecijanova palača, katedrala sv. Duje, prirodne ljepote otoka Brača te bračka klesarska škola u kojoj se njeguje tradicija izrada skulptura od bračkog kamena. Emitiranje iduće epizode očekuje se 22. svibnja, a u fokusu će biti Pelješac.
„Kao producentica na ITV-u imala sam sreću putovati i snimati na mnogim odredištima diljem svijeta. Naše nedavno putovanje u Hrvatsku bilo je primjer vrlo dobro izvedenog putovanja na kojem smo radili u suradnji s turističkom zajednicom na planiranju itinerera za naše snimanje“, poručila je Phoebe Nicolaou, producentica emisije „This Morning“
S njom se složila i Larisa Corda, voditeljica na ITV-u, koja našu zemlju smatra svojim drugim domom. „Ne mogu biti ponosnija što Hrvatsku mogu nazvati svojim drugim domom nakon nevjerojatnog iskustva koje smo ja i filmska ekipa doživjeli tijekom snimanja. Unatoč neuobičajenom vremenu, koje je samo pridonijelo cjelokupnom ambijentu, dočekani smo s nevjerojatnom gostoljubivošću i velikodušnošću po kojoj je Hrvatska tako cijenjena. Naši turistički vodiči i vozači također su bili divni i nevjerojatno obrazovani, kao i konobari i vlasnici restorana koje smo obilazili“, istaknula je Corda.
Osim televizijske emisije, hrvatske turističke atrakcije istaknute su i na naslovnici priloga o putovanjima britanskog Timesa, koji potpisuje Mary Novakovich, prestižna britanska novinarka i autorica teksta posvećenog izuzetno kvalitetnim, jedinstvenim te novim hotelima u Hrvatskoj koji su vrijedni posjeta u nadolazećoj sezoni. Objava „The 25 coolest Croatian hotels to book before anyone else" predstavlja Hrvatsku kao rastuću zvijezdu luksuznog turizma koji podiže ljestvicu u ponudi prestižnih hotela, od Hvara, Ugljana, Dugog Otoka pa do Makarske, Dubrovnika i Cavtata.
Hrvatsku nisu propustili spomenuti ni u Telegraphu, koji je objavio reportažu novinarke Jane Foster naslova „The 30 greatest holidays in Croatia“ u kojem našu zemlju predstavlja kao glavnog turističkog favorita ovog ljeta te pritom dodatno naglašava vrijednost sinergije odmora na obali i netaknutoj prirodi. Članak je usmjeren i na promicanje autentičnosti i raznovrsnosti destinacijskih potencijala ilustrirajući čak 30 idealnih aktivnosti poput kušanja istarskih vina i tartufa, posjete Parku prirode Telašćici, luksuznih lošinjskih hotela te turističkih atraktivnosti Zagreba koji je opisan kao cjelogodišnja destinacija.
Da je riječ o vrijednim medijskim objavama potvrđuje i službena statistika prema kojoj ITV u Ujedinjenom Kraljevstvu dopire do preko 17 milijuna gledatelja te je zabilježio rast praćenja od čak 25 posto u godinu dana, Times broji preko 8 milijuna čitatelja koje karakterizira visoka platežna moć i usmjerenost na luksuzna putovanja, dok je Telegraph tijekom travnja zabilježio preko 5.5 milijuna čitatelja.
Marinama grupacije D-Marin dodijeljeni su certifikati ISO 45001:2018 i ISO 14001:2015 za vođenje učinkovitog, integriranog sustava upravljanja zdravljem, sigurnošću i okolišem.
Certifikati grupacije D-Marin koja upravlja premium marinama na Mediteranu dodijeljeni su hrvatskim marinama D-Marin Borik, D-Marin Dalmacija, D-marin Mandalina i D-Marin Tribunj, ćime se kompanija približila vlastitom cilju da svojim klijentima ponudi sigurno radno okruženje, sigurne sadržaje za rekreaciju i minimizira utjecaj na okoliš.
Certifikat dodjeljuje RINA, čije usluge certifikacije treće strane pružaju neovisno jamstvo sukladnosti. Organizacija je predana pojednostavljenju složenosti usmjeravanjem na energetsku tranziciju, ciljeve u vezi s očuvanjem okoliša, društvenim i korporativnim upravljanjem te digitalizaciju. Također, promiče zeleni pristup pomorskoj industriji uz snažnu predanost uštedi energije, smanjenju emisija i optimizaciji potrošnje goriva.
U sklopu nove kampanje Hrvatske turističke zajednice za svaki proizvod i tržište kreirane su i posebne promotivne poruke.
Uz registrirane stope rasta u turističkom prometu ostvarenom u proteklom dijelu godine najviše je noćenja domaćih gostiju.