Već sedam desetljeća informira
o turizmu

Stručna revija UGOSTITELJSTVO I TURIZAM vodeći je stručni turistički časopis u Hrvatskoj koji izlazi 70 godina. Već sedam desetljeća UT je suputnik turizma koji provjerenim i stručnim informacijama sudjeluje u njegovom oblikovanju.

ITB Berlin: Optimistične najave s njemačkog tržišta

Na ovogodišnjem turističkom sajmu ITB u Berlinu uz Hrvatsku turističku zajednicu ponudu predstavlja i dvadeset suizlagača.

Aminess: Snažan ulazak na crikveničku rivijeru

Nakon preuzimanja operativnog poslovanja Hotela Lišanj u Novom Vindolskom i Hotela Mediteran u Crikvenici menadžment kompanija Aminess Hospitality Group preuzela je operativno poslovanje i crikveničkog Boutique Hotela Bellevue.

HTZ i TZ Istarske županije: Službeni partneri elitnog europskog klupskog rukometnog natjecanja

Ugovor o suradnji potpisan je s rukometnom ligom prvaka Machineseeker EHF Champions League, čime su HTZ i TZ Istarske županije postali službeni destinacijski partneri ovog elitnog europskog klupskog rukometnog natjecanja kojeg organizira Europska rukometna federacija.

Valamar u 2023: Najbolji u poslovanju premium hoteli i kampovi

Prema objavljenom revidiranom konsolidiranom godišnjem financijskom izvješću turistička kompanija Valamar Riviera ostvarila je u 2023. godini 372 milijuna eura prihoda, što je 14 posto više u odnosu na prethodnu godinu.

HTZ: Velika kampanja na najvažnijim europskim tržištima

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je brend kampanju koja će se provoditi na trinaest najvažnijih europskih tržišta u različitom vremenskom razdoblju, a trajat će do konca srpnja.

Glavni cilj kampanje „Experience Croatia…your memories are on us“ je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije.

Uzimajući u obzir bogatu hrvatsku turističku ponudu u kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti predivna priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura, itd.

„Snažnim promotivnim aktivnostima potičemo turiste iz svih dijelova svijeta da odaberu Hrvatsku za svoj idealni odmor i putovanje. Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti tijekom cijele godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Brend kampanja provodi se na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Italije, Poljske, Češke, Velike Britanije, Mađarske, Francuske, Nizozemske, Švedske, Slovačke i Švicarske. Promidžbene aktivnosti bit će realizirane kroz offline i online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu.

U prosincu prošle godine HTZ je krenuo s provedbom kampanje za rano bukiranje koja je prošli tjedan uspješno završena. Kampanja je bila aktivna na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, odnosno u onim državama koje najbolje reagiraju kada je riječ o ranim rezervacijama, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.

MINTS: 3,4 milijuna eura za konkurentnost turističkog gospodarstva

Ministarstvo turizma i sporta objavilo je javni poziv za sufinanciranje projekata koji će doprinijeti podizanju konkurentnosti turističkog gospodarstva kroz zelenu i digitalnu tranziciju u turizmu u ukupnoj vrijednosti od 3,4 milijuna eura.

Impressum

Izdavač: UT Media
Adresa: Majstora Radovana 22, Zagreb
Uredništvo: 091 532 5838
Marketing: 091 540 3023
e-mail: info@utmedia.hr

Glavna urednica: Branka DRONJIĆ
Marketing: Nevenka LUKETIĆ

Naša izdanja

Image
Image
Image