Na najvažnijem francuskom međunarodnom sajmu putovanja i turizma IFTM Top Resa u Parizu, isključivo namijenjenom profesionalcima u turizmu uz Hrvatsku turističku zajednicu svoju ponudu predstavlja i šest hrvatskih suizlagača.
Hrvatska, Slovenija i Austrija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju na velikom i značajnom tržištu SAD-a, u čijem su središtu prirodne ljepote, aktivan turizam i gastronomija triju država.
Glavni ljetni dio turističke godine na Kvarneru potvrdio je trendove iz prethodnih godina. Broj noćenja u komercijalnom smještaju ostao je na razini izvrsne 2023. godine, što ukazuje na stabilnost i kvalitetu turističke ponude, istaknula je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju „Experience Croatia…. your memories are on us!” s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije.
Porast poslovanja rezultat je velikih ulaganja Valamara u poboljšanje usluga i repozicioniranje portfelja u posljednjih deset godina, pri čemu najbolje rezultate bilježe hoteli i kampovi u premium segmentu.
Do 25. kolovoza 2024. godine otvoren je proces e-savjetovanja sa zainteresiranom javnošću o tri nacrta prijedloga pravilnika, propisanih Zakonom o turizmu na osnovu kojih će svaki grad ili općina moći definirati i vrlo jasno profilirati svoju destinaciju.