Ulazak Hrvatske u šengenski prostor dodatno će olakšati dolazak i ojačati interes za Hrvatskom u članicama EU-a te utjecati i na potražnju iz trećih zemalja.
U proteklih 30 godina rada i djelovanja Hrvatska turistička zajednica bila je jedan od temeljnih stupova razvoja modernog hrvatskog turizma.
S ciljem promocije Hrvatske kao kvalitetne destinacije za putovanja u posezoni Hrvatska turistička zajednica pokrenula je dvije nove kampanje koje će se provoditi na najvažnijijim emitivnim tržištima do konca prosinca.
Sinergija relevantnih dionika jedan je od ključnih faktora za oporavak organiziranih turističkih dolazaka i preduvjet za cjelogodišnji turizam.
Na najvećem turističkom sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu uz Hrvatsku turističku zajednicu ove godine svoju ponudu prezentira i šesnaest suizlagača.
Rezervacije smještaja i aviokarata u vrijednosti većoj od pet milijuna dolara rezultat su zajedničke promotivne kampanje iza koje stoje Hrvatska turistička zajednica i Expedia, jedna od najpopularnijih travel platformi na američkom tržištu.