Nakon pozitivnih rezultata ostvarenih u špici sezone i u rujnu se bilježe stope rasta u dolascima i noćenjima gostiju.
Na natječaj se mogu javiti sve pravne osobe (udruge, ustanove, institucije i slično) koje žele prijaviti projekte za nadolazeću godinu, a natječaj je otvoren do 31. listopada 2023. godine.
Nakon promotivnih rezultata ostvarenih u protekle dvije godine Hrvatska turistička zajednica pokrenula je kampanju „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“ koja će se provoditi do sredine studenoga.
Trend s više turističkih dolazaka, ali s kraćim boravcima u destinacijama potvrđen je i tijekom kolovoza u kojem su najviše noćenja ostvarili gosti iz Njemačke, Hrvatske i Slovenije.
Prema rezultatima prvog kruga istraživanja „Portrait of European Meeting & Convention Travel“ u ovoj godini u Europi je održano čak 38 posto više poslovnih skupova i kongresa u odnosu na prošlu godinu.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju „Experience Croatia… your memories are on us!“ koja će se provoditi do kraja listopada.