Treća sezona: Kampanja za domaće tržište
Nakon promotivnih rezultata ostvarenih u protekle dvije godine Hrvatska turistička zajednica pokrenula je kampanju „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“ koja će se provoditi do sredine studenoga.
Za potrebe kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“ izrađeno je osam tematskih video priloga s istaknutim primjerima održivog turizma u Hrvatskoj. Pri izboru destinacija za ovu kampanju sustav turističkih zajednica vodio je računa o kriterijima i načelima održivosti kao što su optimalno korištenje resursa okoliša, očuvanje prirodne baštine i bio raznolikosti, poštivanje sociološke i kulturne autentičnosti zajednice, provođenje ekološko edukativnih akcija te uvođenje čišćih, jeftinijih i zdravijih oblika prijevoza.
U sklopu video priloga obuhvaćene su slijedeće destinacije i lokaliteti: Hvar, Lastovo, Lika, Mali Lošinj, Međimurje, Istra, Središnja Hrvatska i Papuk. Osim promotivnog karaktera kreirani video materijali imaju i poučno edukativni dio s obzirom na isticanje važnosti usklađenja turističkih putovanja i održivog pristupa turizmu.
„Obišli smo Hrvatsku uzduž i poprijeko i pokušali smo provjeriti kako održivost funkcionira u praksi. Od pojedinaca preko velikih objekata i čitavih destinacija do javnih ustanova – svi su postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu oko nas. Iako je možda pet do dvanaest još uvijek nije kasno i još uvijek možemo učiniti mnogo. Krenite s nama na put i saznajte kako!“, jedna je od poruka kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“.