Proizvod je osmišljen s ciljem očuvanja podmorja te održivog i odgovornog razvoja istarske obale.
Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela odlučila se za koncept održive gastronomije.
Turistička kompanija Valamar Riviera i WWF Adria potpisale su ugovor o suradnji s ciljem povećanja održivosti u segmentu nabave proizvoda iz ribarstva, zaštiti Jadranskog mora i očuvanja bioraznolikosti, što je ujedno i prvi takav ugovor o suradnji u hotelskom sektoru Hrvatske sklopljen sa Svjetskom organizacijom za zaštitu prirode WWF.
Suradnja koja se ostvaruje u sklopu Valamarove strategije održivosti obuhvaća dvije faze i trajat će do ožujka 2024. Prva faza odnosi se na analizu proizvoda, dok će se u drugoj fazi razraditi preporuke prema crvenom popisu Međunarodne unije za očuvanje prirode (IUCN Red List), koji sadrži procjene ugroženosti vrsta i staništa. Analiza proizvoda iz ribarstva ima za cilj uspostavljanje kriterija nabave održivih proizvoda i jedna je od inicijativa u sklopu Valamar ESG strategije do 2025. godine.
“Ulaganje u zaštitu bioraznolikosti jedan je od naših ESG ciljeva i svjesni smo koliko je more važno za funkcioniranje prehrambenog sustava i prirode u cjelini. Drago nam je što smo u WWF-u pronašli partnera za ostvarenje tih ciljeva. Održivi turizam donosi kvalitetu i vrijednost proizvoda za goste i dobrobit lokalnim zajednicama te je duboko integriran u našu poslovnu strategiju. Novim aktivnostima u kojima će nam pomoći WWF Adria želimo izravno utjecati na očuvanje morskih resursa”, izjavila je Ivana Budin Arhanić, članica Uprave u Valamar Rivieri.
Sektor turizma može imati značajan utjecaj na morske ekosustave, a fokus na održive proizvode iz ribarstva može doprinijeti njegovom očuvanju. Valamar je predan zaštiti prirodne i kulturne baštine u svojim destinacijama, zalaže se za ugljičnu neutralnost, obnovljive izvore energije, kružno gospodarstvo i brigu o bioraznolikosti s posebnim naglaskom na zaštitu Jadranskog mora i lokalnu nabavu hrane te će u narednom periodu uložiti 50 milijuna eura u destinacije i društveni učinak, priopćeno je iz ove kompanije.
Povodom obilježavanja Dana grada u Puli će se 5. svibnja svečano otvoriti obnovljeno Malo rimsko kazalište, čime će se i službeno proslaviti vraćanje izvorne funkcije ovom iznimnom antičkom spomeniku kulture.
Ako se prepoznajete kao potencijalni vlasnik punionice za električna vozila ili želite osnažiti svoj postojeći broj punjača uključite se u akciju udruge Strujni krug.
Najpoznatiji zabavni park u Njemačkoj – Europa-Park u Rustu sa šest milijuna posjetitelja godišnje drugi je najposjećeniji park u Europi, a posebnu tematsku cjelinu posvetit će Hrvatskoj.
Aplikacija je osmišljena kako bi maksimalno olakšala odabir izleta školama, roditeljima i učenicima, ali i ubrzala i pojednostavnila njegovu organizaciju.
Novu poslovnu fazu Uniline započinje formiranjem krovne holding kompanije Uniline grupa koja će strateški upravljati društvima Uniline d.o.o. (incoming turizam), E -Tours d.o.o. (avio i korporativna putovanja, outgoing), Uniline Mobility d.o.o. (rent-a-car i prijevoz te Amarin d.o.o. (upravljanje imovinom, razvoj projekta, akvizicije).
Moderno korporativno upravljanje kroz Uniline grupu označava novu fazu za kompaniju, ali se poklapa i s aktualnom fazom razvoja turizma nakon pandemije, tzv. turizam 4.0 koji će obilježiti usmjerenost na održivost, podizanje kvalitete usluge i znatno izraženiju personalizaciju usluga kroz korištenje najnovijih tehnologija na svim razinama turističke ponude.
Uniline grupa će strateškim fokusom na ključne turističke trendove na najbolji mogući način podržati razvojni potencijal svakog društva grupe s ciljem osiguravanja kompletnog servisa u turizmu, što će dodatno ojačati poziciju Uniline grupe kao vodeće destinacijske management grupacije u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. Usluge, servise te ostale privatne i poslovne aranžmane Uniline grupe godišnje koristi više od 300.000 klijenata, što čini poslovni potencijal kompanije od gotovo 60.mil eura te ima znajajne učinke na okruženje. U narednom razdoblju razvoja turizma Uniline grupa vidi značajan prostor i za povećanje broja visokokvalitetnih gostiju, ali i još važnije povećanje krajnjeg ekonomskog efekta za domaće gospodarstvo i BDP u cijelosti.
''Višegodišnji razvoj kompanije, organsko i akvizicijsko širenje te tržišna prepoznatljivost pojedinačnih djelatnosti, logična su osnova za Uniline grupu. Njezinim osnivanjem osigurat ćemo sinergiju svih društava i djelatnosti s ciljem povećanja prihoda, kontinuiranog podizanja kvalitete usluga te dodatne efikasnosti poslovanja uz niže operativne troškove. Zahvaljujući tome, u budućnosti očekujemo još bolje rezultate i kvalitetniju uslugu prema klijentima. Ovaj strateški organizacijski iskorak važan je za sva društva Uniline grupe, naše zaposlenike, ali i za domaći turizam s obzirom da još kvalitetnija prezentacija Hrvatske i dodatno jačanje kvalitete usluge u incoming segmentu donosi i dodanu vrijednost kompletnom turističkom sektoru'', izjavio je predsjednik Uprave Uniline grupe Boris Žgomba.